Thx!
Skickas från min iPhone via Tapatalk
:thumbsup:
Thx!
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Hej!
Vet att detta behandlats tidigare och det är väl på gränsen till "Who has the best Sub"...
Har hittills bara handlat klockor privat på forum.
Ska nu göra ett köp från någon TD,hur jag än surfar runt så hamnar jag alltid hos InTime.
Någon som handlat därifrån?
Jag kollade på en Panerai på Nymans ur för några månader sedan. Have fun=)
Hur e personalen? Dryg? Trevlig?
Dom är så pass professionella så dom är alltid trevliga tycker jag, men å andra sidan så verkar ju dom flesta tycka att vi 08r är dryga
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vet inte riktigt var i sthlm man kan få tag i en, beställde min på tradera. Om du inte har tid att beställa en så kan du komma ut till Tyresö och låna min.
Skickat från min SM-P600 via Tapatalk
Bra svar! Känns lite "fint" att ringa på för att bli insläppt. Men men.......
Låter....helt sjukt! Måste vart en upplevelse! Men köpa en klocka för 150k till sin sons 1 årsdag......Hade hellre köpt en till mig själv och typ fonder till sonen ;-)Har satt upp luftkonditioneringen både på Nymans ur och den mittemot..
Jag lovar att det var en upplevelse... Visste ni att dom har "lunchrusning"?! Det rasar in asiater och storhandlar klockor..
Jag trodde dom skämtade med mig.. Men icke. Utan att överdriva så sålde dom för nån mille varje dag, mest vid lunch... Helt sjukt.
En kille i 30 årsåldern köpte en klocka för 150k till sin sons 1årsdag...
Riktigt kul att prata med personalen och kika lite på klockorna!
Låter....helt sjukt! Måste vart en upplevelse! Men köpa en klocka för 150k till sin sons 1 årsdag......Hade hellre köpt en till mig själv och typ fonder till sonen ;-)
Haha, tror nog sonen har fonder så det räcker redan, han kunde nog inte komma på vad han skulle köpa som han inte redan köpt
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Grymt väder vi har i Sverige just nu! 31 grader här i dag, söder om Stockholm. Blir nog bada i morrn ;-) Skål på er i sommarvärmen!!
Får man fråga vart?Verkligen underbart idag, gick ut en golfrunda söder om stan kl 12:00, det var ju mindre smart
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Får man fråga vart?