• The finalists in the Mod OTY have been chosen, please go vote in the finals: MOD OTY Link
  • It's our birthday and YOU get the gifts! Eight giveaways including six watches that you can enter for free! RWI Birthday Free Gifts Link

• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

SWEDEN

Atlantis12

Getting To Know The Place
26/8/09
79
0
0
Hej!
Vet att detta behandlats tidigare och det är väl på gränsen till "Who has the best Sub"...
Har hittills bara handlat klockor privat på forum.
Ska nu göra ett köp från någon TD,hur jag än surfar runt så hamnar jag alltid hos InTime.
Någon som handlat därifrån?

fixen

Renowned Member
3/4/11
603
12
0
Hej!
Vet att detta behandlats tidigare och det är väl på gränsen till "Who has the best Sub"...
Har hittills bara handlat klockor privat på forum.
Ska nu göra ett köp från någon TD,hur jag än surfar runt så hamnar jag alltid hos InTime.
Någon som handlat därifrån?

Japp, dom är kanon att handla av ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

hado67

I'm Pretty Popular
4/7/11
1,748
2
38
Lite sugen på att gå och kolla Panerai klockor inne i stan (Stockholm). Någon här som varit på Nymans Ur på Biblioteksgatan?

MrWalker81

Do not accept unsolicited offers
11/1/14
4
0
0
Jag kollade på en Panerai på Nymans ur för några månader sedan. Have fun=)

fixen

Renowned Member
3/4/11
603
12
0
Hur e personalen? Dryg? Trevlig?

Dom är så pass professionella så dom är alltid trevliga tycker jag, men å andra sidan så verkar ju dom flesta tycka att vi 08:eek:r är dryga :D

hado67

I'm Pretty Popular
4/7/11
1,748
2
38
Dom är så pass professionella så dom är alltid trevliga tycker jag, men å andra sidan så verkar ju dom flesta tycka att vi 08:eek:r är dryga :D

Bra svar! Känns lite "fint" att ringa på för att bli insläppt. Men men.......

hado67

I'm Pretty Popular
4/7/11
1,748
2
38
Men det blir nog att beställa en 359 nu. Grymt bra pris på en grym klocka nu!!1

champagnesky

Renowned Member
28/10/12
507
20
18
Någon som vet vart man kan köpa en kristallpress i sthlm?

Skickas från min iPhone via Tapatalk

swedesoc

Getting To Know The Place
1/3/13
61
0
0
Vet inte riktigt var i sthlm man kan få tag i en, beställde min på tradera. Om du inte har tid att beställa en så kan du komma ut till Tyresö och låna min.

Skickat från min SM-P600 via Tapatalk

champagnesky

Renowned Member
28/10/12
507
20
18
Vet inte riktigt var i sthlm man kan få tag i en, beställde min på tradera. Om du inte har tid att beställa en så kan du komma ut till Tyresö och låna min.

Skickat från min SM-P600 via Tapatalk

Tack för erbjudandet men jag hittade en på ebay, borde komma nästa vecka.

Skickas från min iPhone via Tapatalk

phunkshunz

Banned member, the goat does not approve
Banned
24/12/12
302
0
16
Bra svar! Känns lite "fint" att ringa på för att bli insläppt. Men men.......

Har satt upp luftkonditioneringen både på Nymans ur och den mittemot..

Jag lovar att det var en upplevelse... Visste ni att dom har "lunchrusning"?! Det rasar in asiater och storhandlar klockor..

Jag trodde dom skämtade med mig.. Men icke. Utan att överdriva så sålde dom för nån mille varje dag, mest vid lunch... Helt sjukt.

En kille i 30 årsåldern köpte en klocka för 150k till sin sons 1årsdag...

Riktigt kul att prata med personalen och kika lite på klockorna!

hado67

I'm Pretty Popular
4/7/11
1,748
2
38
Har satt upp luftkonditioneringen både på Nymans ur och den mittemot..

Jag lovar att det var en upplevelse... Visste ni att dom har "lunchrusning"?! Det rasar in asiater och storhandlar klockor..

Jag trodde dom skämtade med mig.. Men icke. Utan att överdriva så sålde dom för nån mille varje dag, mest vid lunch... Helt sjukt.

En kille i 30 årsåldern köpte en klocka för 150k till sin sons 1årsdag...

Riktigt kul att prata med personalen och kika lite på klockorna!
Låter....helt sjukt! Måste vart en upplevelse! Men köpa en klocka för 150k till sin sons 1 årsdag......Hade hellre köpt en till mig själv och typ fonder till sonen ;-)

fixen

Renowned Member
3/4/11
603
12
0
Låter....helt sjukt! Måste vart en upplevelse! Men köpa en klocka för 150k till sin sons 1 årsdag......Hade hellre köpt en till mig själv och typ fonder till sonen ;-)

Haha, tror nog sonen har fonder så det räcker redan, han kunde nog inte komma på vad han skulle köpa som han inte redan köpt :)

Skickat från min iPhone med Tapatalk

hado67

I'm Pretty Popular
4/7/11
1,748
2
38
Haha, tror nog sonen har fonder så det räcker redan, han kunde nog inte komma på vad han skulle köpa som han inte redan köpt :)

SÃ¥ kan det va :happybirthday:

hado67

I'm Pretty Popular
4/7/11
1,748
2
38
Grymt väder vi har i Sverige just nu! 31 grader här i dag, söder om Stockholm. Blir nog bada i morrn ;-) Skål på er i sommarvärmen!!

fixen

Renowned Member
3/4/11
603
12
0
Grymt väder vi har i Sverige just nu! 31 grader här i dag, söder om Stockholm. Blir nog bada i morrn ;-) Skål på er i sommarvärmen!!

Verkligen underbart idag, gick ut en golfrunda söder om stan kl 12:00, det var ju mindre smart :D