Vad fick du för arbete utfört om man får fråga![/QUOTE
Hade en Panerai 196 som la av efter nån månad. Med ett 7753 urverk. Tydligen nån skruv som lossnat.
Vad fick du för arbete utfört om man får fråga![/QUOTE
Hade en Panerai 196 som la av efter nån månad. Med ett 7753 urverk. Tydligen nån skruv som lossnat.
Han tog 300:- för jobbet
Håller med. Det tog hus i h-e när jag lade upp byggen som inte var koscher i deras ögon. Sedan kan man inte radera eller redigera sina inlägg i efterhand.
Jag vet att jag förmodligen borde läsa igenom alla 55 sidor i den här tråden, men det är lättare att ställa frågan direkt:
Jag har än så länge inte haft något problem med mina reps, men en dag är det väl dags för någon form av service kan jag tänka mig. Hur är det, har vi någon pålitlig urmakare i Sverige som åtar sig "vår" typ av klockor? Inser att man kanske inte skriver ut den informationen här i tråden, men skicka gärna PM. Vill ogärna skicka tillbaka en eventuellt felaktig klocka till Kina, det tar lång tid och innebär en alltför stor risk.
Nej, men önskar det vore så.Är det du som hade en Franken GMT?
Skulle nog rekommendera att skicka till SSTEEL i Finland istället.
Tänkte bara nämna att jag för någon månad sedan hade förmånen att få vara kund hos SSTEEL då han moddade och servade min Explorer 1. Bättre kille går inte att hitta för sådana här jobb. Vilken service, vilken kommunikation!