• The finalists in the Mod OTY have been chosen, please go vote in the finals: MOD OTY Link
  • It's our birthday and YOU get the gifts! Eight giveaways including six watches that you can enter for free! RWI Birthday Free Gifts Link

• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

SWEDEN

fixen

Renowned Member
3/4/11
603
12
0
Haha, japp bor i Järna ;)

Skickat från min iPhone med Tapatalk

hado67

I'm Pretty Popular
4/7/11
1,748
2
38
Nån som skickat en klocka till USA nån gång? Fraktsätt??
Fick en Rolex DJ från Stan för en vecka sen, går skit.

fixen

Renowned Member
3/4/11
603
12
0
Nån som skickat en klocka till USA nån gång? Fraktsätt??
Fick en Rolex DJ från Stan för en vecka sen, går skit.

Jag har alltid skickat vanligt REK till USA, har gjort det ca 20 ggr och bara ett paket förlorat

hado67

I'm Pretty Popular
4/7/11
1,748
2
38
Jag har alltid skickat vanligt REK till USA, har gjort det ca 20 ggr och bara ett paket förlorat

Ok. Bara vanliga Posten alltså? Kommer du ihåg ungefär vad det kostade och behöver man fylla i nåt tullpapper eller så??

fixen

Renowned Member
3/4/11
603
12
0
Ok. Bara vanliga Posten alltså? Kommer du ihåg ungefär vad det kostade och behöver man fylla i nåt tullpapper eller så??

Kostar runt 100kr och du ska fylla i en tull deklaration, jag kryssar alltid i annat och skriver trasig klocka retur till avsändare värdet ca 500kr

hado67

I'm Pretty Popular
4/7/11
1,748
2
38
Kostar runt 100kr och du ska fylla i en tull deklaration, jag kryssar alltid i annat och skriver trasig klocka retur till avsändare värdet ca 500kr

Ok. Tackar!

The Lorax

Known Member
16/4/14
199
0
0
Missat denna del helt! Skulle bara kika in och säga hej!

Bläddrat några sidor bak i tråden, och upptäkt att det verkar nästan bara vara gnagare från Stockholm och Sveriges baksida här ;)

Finns här några goa blåvita änglar från Götet här?

fixen

Renowned Member
3/4/11
603
12
0
Missat denna del helt! Skulle bara kika in och säga hej!

Bläddrat några sidor bak i tråden, och upptäkt att det verkar nästan bara vara gnagare från Stockholm och Sveriges baksida här ;)

Finns här några goa blåvita änglar från Götet här?

Nope alla blåvita är bannade ;)

The Lorax

Known Member
16/4/14
199
0
0
Rätt färger är det iaf! :) bodde i Malmö drygt ett år, så MFF har en (liten) plats i mitt hjärta!

hado67

I'm Pretty Popular
4/7/11
1,748
2
38
Fredag! Sista semesterdagen idag, på måndag blir det back to work ;-). Trevlig helg!!