• The finalists in the Mod OTY have been chosen, please go vote in the finals: MOD OTY Link
  • It's our birthday and YOU get the gifts! Eight giveaways including six watches that you can enter for free! RWI Birthday Free Gifts Link

• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

SWEDEN

Swedewatch

Active Member
26/1/15
217
0
0
Jag har medvetet håll mig ifrån köp/sälj här av just den orsaken. Har hört mycket gott om honom så du blir nog nöjd :)

Swedewatch

Active Member
26/1/15
217
0
0
Äsch Chav... det där är ju som att visa en bild på en klubba för ett barn och säga, gott va? :)
Länk för tusan... ;-)

Chavezzito

Active Member
24/1/12
265
5
18
Äsch Chav... det där är ju som att visa en bild på en klubba för ett barn och säga, gott va? :)
Länk för tusan... ;-)

Jobbig du var då...fick leta en stund men nu så,

http://www.rwg.bz/board/index.php?showtopic=86706&st=998

Där börjar bilderna från dagen innan stora träffen, kan nog vara ganska kul att läsa därifrån om du pallar, det snackas om klockor, jag tappade mina festpengar, vi jagade håriga asiatiska eskorter osv osv...galen helg!

mazk

Getting To Know The Place
14/11/14
15
0
0
Sweden
Hej på er.
Nyinloggad smålänning som precis hittat hit. Tack Swedewatch för länken!

Vill gärna köpa en Omega LMPO. Någon som kan tipsa om bra/säker säljare?

Chavezzito

Active Member
24/1/12
265
5
18
Hej på er.
Nyinloggad smålänning som precis hittat hit. Tack Swedewatch för länken!

Vill gärna köpa en Omega LMPO. Någon som kan tipsa om bra/säker säljare?

Hej, blir svårt med den klockan eftersom dom inte tillverkar den längre men håll utkik på säljes delen...dyker upp då och då men den brukar säljas fort också.

Hade en, grymt fina är dom:
9A3A5E53-42E6-411F-B569-983F90E1AE08_zpsapdsubuo.jpg

mazk

14/11/14
15
0
0
Sweden
Hej, blir svårt med den klockan eftersom dom inte tillverkar den längre men håll utkik på säljes delen...dyker upp då och då men den brukar säljas fort också.

Hade en, grymt fina är dom:

Hej och tack för info.
Ser ju riktigt läcker ut *slurp*
Finns det någon annan modell nu?

myor

Renowned Member
10/11/14
679
13
18
EU
Minst lika bra som LMPO bortsett från caseback. Vill du ha CrPO så rekommenderar jag NOOB version. Urverket är inte lika snyggt dekorerad men mer pålitlig.

mazk

14/11/14
15
0
0
Sweden
Precis.
Som sagt är A2836 urverket inte lika snyggt som den med MIYOTA du länkade tidigare, men den är relativ bra och pålitlig.
Ja då återstår väl bara att bestämma om det ska vara metall eller gummi runt handleden =)
Hoppas CrPO finns för beställning.