Hahaha...vilket språk är det på?
kommer till Sverige i sommar. vilken del ni bor i ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hahaha...vilket språk är det på?
kommer till Sverige i sommar. vilken del ni bor i ?
Tackar.
Jag har fastnat för en AP 15400 med miyota urverk så det får nog bli min första rep.
Har bara svårt att bestämma mig för en svart eller vithwell:
Vad tycker ni alla om att vi har ett litet event någon gång nu i vår när det äntligen börjar bli lite varmt ute? Vi bestämmer en liten träff där vi alla kan umgås, snacka, och ta lite schyssta bilder och visa våra underbara klockor?
Någon som är intresserad?
fan nojig för tullen alltså, är det någon som har råkat illa ut i tullen lr har klockarna alltid smitit igenom?![]()
Vad tycker ni alla om att vi har ett litet event någon gång nu i vår när det äntligen börjar bli lite varmt ute? Vi bestämmer en liten träff där vi alla kan umgås, snacka, och ta lite schyssta bilder och visa våra underbara klockor?
Någon som är intresserad?
fan nojig för tullen alltså, är det någon som har råkat illa ut i tullen lr har klockarna alltid smitit igenom?![]()
Tackar.
Jag har fastnat för en AP 15400 med miyota urverk så det får nog bli min första rep.
Har bara svårt att bestämma mig för en svart eller vithwell:
Yes sure, but it can be dangerous! Ask Chave
Lider fortfarande efter festandet i London![]()
Lider fortfarande efter festandet i London![]()
Hah, låter ju lite roligt! Men det var väll kul?![]()
Med Pob och dom andra kan man inte ha tråkigt, långa dagar och nätter med sprit, kvinnor och sång...eller bröl.
Hur kul som helst mitt tredje gtg av den storleken och kan bara rekommendera att haka på när nästa blir av.
Hahah, ja det låter ju väldigt roligt! Ja, jag får ju ta och hänga på nästan gång då!
Har de snackats någon om när nästa blir av?
Inget jag hört än men däremot finns det planer på att byta land, Berlin var på tal.
Jaha ja, där ser man! Det kan ju vara roligt.
Berlin är mig riktigt bra, billig dricka och lätt att ta sig till.