• The finalists in the Mod OTY have been chosen, please go vote in the finals: MOD OTY Link
  • It's our birthday and YOU get the gifts! Eight giveaways including six watches that you can enter for free! RWI Birthday Free Gifts Link

• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

SWEDEN

Samson81

Do not accept unsolicited offers
28/2/15
3
0
0
Tackar.

Jag har fastnat för en AP 15400 med miyota urverk så det får nog bli min första rep.

Har bara svårt att bestämma mig för en svart eller vit :eek:hwell:

Swedewatch

Active Member
26/1/15
217
0
0
Tackar.

Jag har fastnat för en AP 15400 med miyota urverk så det får nog bli min första rep.

Riktigt najs val oavsett färg! Lycka till med köpet :)

Swedewatch

Active Member
26/1/15
217
0
0
Vad tycker ni alla om att vi har ett litet event någon gång nu i vår när det äntligen börjar bli lite varmt ute? Vi bestämmer en liten träff där vi alla kan umgås, snacka, och ta lite schyssta bilder och visa våra underbara klockor?

Någon som är intresserad?

Lätt! :)

bajamaja

Known Member
17/10/13
151
3
18
fan nojig för tullen alltså, är det någon som har råkat illa ut i tullen lr har klockarna alltid smitit igenom? :)

pobjednik

Active Member
27/6/10
352
4
0
Vad tycker ni alla om att vi har ett litet event någon gång nu i vår när det äntligen börjar bli lite varmt ute? Vi bestämmer en liten träff där vi alla kan umgås, snacka, och ta lite schyssta bilder och visa våra underbara klockor?

Någon som är intresserad?

Yes sure, but it can be dangerous! Ask Chave :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

pobjednik

Active Member
27/6/10
352
4
0
fan nojig för tullen alltså, är det någon som har råkat illa ut i tullen lr har klockarna alltid smitit igenom? :)

No problem there mate! Had tullen stop my watches like 20 times over the years but i always got them at the end. The only thing tullen wants is some money ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

champagnesky

Renowned Member
28/10/12
507
20
18
Tackar.

Chilla lite med att köpa 15400, J12 kommer släppa en ny version närsomhelst..

Chavezzito

Active Member
24/1/12
265
5
18
Hah, låter ju lite roligt! Men det var väll kul? :D

Med Pob och dom andra kan man inte ha tråkigt, långa dagar och nätter med sprit, kvinnor och sång...eller bröl.

Hur kul som helst mitt tredje gtg av den storleken och kan bara rekommendera att haka på när nästa blir av.

WolfieWST

Renowned Member
25/11/14
658
20
18
Sweden
Med Pob och dom andra kan man inte ha tråkigt, långa dagar och nätter med sprit, kvinnor och sång...eller bröl.

Hur kul som helst mitt tredje gtg av den storleken och kan bara rekommendera att haka på när nästa blir av.

Hahah, ja det låter ju väldigt roligt! Ja, jag får ju ta och hänga på nästan gång då!

Har de snackats någon om när nästa blir av?

Chavezzito

Active Member
24/1/12
265
5
18
Hahah, ja det låter ju väldigt roligt! Ja, jag får ju ta och hänga på nästan gång då!

Har de snackats någon om när nästa blir av?

Inget jag hört än men däremot finns det planer på att byta land, Berlin var på tal.

Swedewatch

Active Member
26/1/15
217
0
0
Berlin kan bli kul.. Aldrig varit där faktiskt. Besökt många delar av Europa men just Berlin är obefläckat... Än så länge ;-) hahaha...