• The finalists in the Mod OTY have been chosen, please go vote in the finals: MOD OTY Link
  • It's our birthday and YOU get the gifts! Eight giveaways including six watches that you can enter for free! RWI Birthday Free Gifts Link

• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

SWEDEN

Dynaduck

Sales moderator
Advisor
6/4/11
2,881
575
0
Nej, WU är inget vidare. Använt mig av det en gång och aldrig mer. Finns klart bättre alternativ. Det beror förstås på TD och vilken bank du själv har.

bajamaja

Known Member
17/10/13
151
3
18
Nej, WU är inget vidare. Använt mig av det en gång och aldrig mer. Finns klart bättre alternativ. Det beror förstås på TD och vilken bank du själv har.

har handelsbanken, hade varit bäst med paypal men ingen lär ju vilja använda det?

Dynaduck

Sales moderator
Advisor
6/4/11
2,881
575
0
Paypal funkar när du har varit en aktiv medlem här en längre tid, helst VIP dessutom. Plus att du bör ha köpt en del klockor ifrån TD'n ifråga.

bajamaja

Known Member
17/10/13
151
3
18
Paypal funkar när du har varit en aktiv medlem här en längre tid, helst VIP dessutom. Plus att du bör ha köpt en del klockor ifrån TD'n ifråga.

hehe då kanske 26 post är lite lite?;) å det är mitt första köp också

Dynaduck

Sales moderator
Advisor
6/4/11
2,881
575
0
Ja, medlem några år, aktivt skrivande och ett antal positiva sales reviews. Sen så :)

RookieAlex

Do not accept unsolicited offers
30/9/14
5
0
0
Tjena! På jakt efter en fin 1655, helst moddad. Hör av er ifall ni sitter på en guldklimp ni vill bli av med!

Swedewatch

Active Member
26/1/15
217
0
0
TS skickar enbart qc om man ber om det. Andra TD jag handlat av har alltid skickat bilder.

Ska ge mig in den härliga leken att skicka tillbaka en klocka till Kina... Blir intressant...

Inte hunnit läsa om detta fått svar men.. Beställde tre klockor från Toro i dagarna och trots kinesiska nyåret så fick jag QC bilder inom nån dag bara. Utan att ha bett om det. Har även fått svar på många newbie frågor från honom. Måste säga tt jag är mycket nöjd med vad jag erfarit än så länge.
Köpte 2st Pam511 Luminor av honom då tanten gillade den med, samt en AP ROO bestedition.
Väntar nu in leverans på dessa med spänd förväntan. Nästa inköp blir också från Toro om han kan gräva fram en Skydweller i roseguld med brun strap... :)

Alidberg

Getting To Know The Place
28/9/14
67
0
0
har handelsbanken, hade varit bäst med paypal men ingen lär ju vilja använda det?

Jag handlar alltid av Sead då han tar paypal. Inte världens bästa växlingskurs då såklart men enormt smidigt

Samson81

Do not accept unsolicited offers
28/2/15
3
0
0
Tjenare!

Helt ny här på forumet och är från Göteborg. Är snart redo för att göra min första beställning nu
efter att ha läst tonvis med trådar om schyssta klockor. Helt klart en beroendeframkallande sida =)

WolfieWST

Renowned Member
25/11/14
658
20
18
Sweden
Vad tycker ni alla om att vi har ett litet event någon gång nu i vår när det äntligen börjar bli lite varmt ute? Vi bestämmer en liten träff där vi alla kan umgås, snacka, och ta lite schyssta bilder och visa våra underbara klockor?

Någon som är intresserad?

WolfieWST

Renowned Member
25/11/14
658
20
18
Sweden
Tjenare!

Helt ny här på forumet och är från Göteborg. Är snart redo för att göra min första beställning nu
efter att ha läst tonvis med trådar om schyssta klockor. Helt klart en beroendeframkallande sida =)

Välkommen till RWI :)

Ja du, det är beroendeframkallande, gör dig beredd! haha,

Vad har du tänkt för klocka?

Capt_K

I'm Pretty Popular
5/5/14
1,524
1
0
Vad von kleerka macet vwar! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk