Chavezzito
Active Member
- 24/1/12
- 265
- 5
- 18
Tjena)) Läget visste inte det fans så många svenskar på forumet
![]()
Fins det kanske någon som i Sverige som säljer replikor ? typ någon TD ?
Inte vad jag märkt, är ganska ny här men.. ingen TD, men privat så kolla köp/sälj. Toro är ett bra val annars!![]()
Toro ?
Torobravo
Rekommenderad säljare!
Hej alla förresten! GBG här!
Ett tips! Det tar tid och de har precis avslutat kinesiska nyåret så då ska de komma ikapp också.
Du kommer få mail med qc dvs kvalitets kontroll där du ska passa på att fråga om du har några synpunkter och säga okej osv.
Vad du än gör så lägg inte upp någon tråd med varför det tar sån tid eller jag har säkert blivit lurad osv... läs runt på forumet så får du mycket info. Kika på min historik så ser du bl.a en intervju med Toro, där kan man få mycket svar.
Jag väntar själv hem min första laddning faktiskt. Det har än så länge tagit 3 veckor men jag har förståelse för att Kina stannar helt då de har högtider.
Lycka till![]()
vad väntar du på för gött?![]()
2st PAM 511 luminor och en AP Roo 4 dial vit liten rackare
Köpte 2 bara för att tanten dreglade över den så då kan jag ha en på varje arm och jävlas lite :-D hahaha
ok gött, ja har inte fattat grejen med pam, kan du inte förklara? hehe för mig ser det ut som ett väggur!?![]()
Ett tips! Det tar tid och de har precis avslutat kinesiska nyåret så då ska de komma ikapp också.
Du kommer få mail med qc dvs kvalitets kontroll där du ska passa på att fråga om du har några synpunkter och säga okej osv.
Vad du än gör så lägg inte upp någon tråd med varför det tar sån tid eller jag har säkert blivit lurad osv... läs runt på forumet så får du mycket info. Kika på min historik så ser du bl.a en intervju med Toro, där kan man få mycket svar.
Jag väntar själv hem min första laddning faktiskt. Det har än så länge tagit 3 veckor men jag har förståelse för att Kina stannar helt då de har högtider.
Lycka till![]()