• The finalists in the Mod OTY have been chosen, please go vote in the finals: MOD OTY Link
  • It's our birthday and YOU get the gifts! Eight giveaways including six watches that you can enter for free! RWI Birthday Free Gifts Link

• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

SWEDEN

hado67

I'm Pretty Popular
4/7/11
1,748
2
38
Har du lust att utveckla lite? Sa du att det var en rep?
Japp. Hade fått tips här på forumet. Han hade inga problem med det, pengar som pengar ;-)
Han repade baksidan lite, men fixade felet så det var ok.

thepandapro

Do not accept unsolicited offers
23/8/13
8
0
0
Tjo! NÃ¥gon som har en fin Panerai till salu?
Har inte bestämt mig för vilken modell ännu, men skicka gärna ett PM om det finns någon som har en liggandes.
Tack på förhand.

swedesoc

Getting To Know The Place
1/3/13
61
0
0
Tjo! NÃ¥gon som har en fin Panerai till salu?
Har inte bestämt mig för vilken modell ännu, men skicka gärna ett PM om det finns någon som har en liggandes.
Tack på förhand.

Lägg upp en annons i reptrade så får du nog napp.

Skickat från min SM-P600 via Tapatalk

rillesnille

Banned member, the goat does not approve
Banned
15/1/12
78
0
0
Japp. Hade fått tips här på forumet. Han hade inga problem med det, pengar som pengar ;-)
Han repade baksidan lite, men fixade felet så det var ok.
Tror du han kan byta mina visare, min urtavla och mitt insert(kanske man kan själv) mot gen på min BPSD?

ramviksrille

Active Member
6/1/12
435
0
0
Bra köp säkert. Men har du kollat lagerhållning? fråga dom om länkarna. Jag har erfarenhet av stor flexibilitet hos ts :)

Hur stora handleder har du i tum? Sen frågar du han helt enkelt om det räcker som det är.

leifdahl

16/3/14
48
0
0
Har aldrig mätt, men det är nog dags att göra haha. Hur menar du med lagerhållning?
Någon som köpt från tswatches?

ramviksrille

Active Member
6/1/12
435
0
0
Har du frågat: Is this watch available/in stock.

Det går bra i tullen. Mina handleder är 6.7" Viktigt info i klockvärlden! Uppåt 8 borde funka men man vet aldrig. Ibland får dom nåt ryck och skickar något oväntat, bäst att fråga först så man kan pressa dom sen när dom gör fel.

leifdahl

16/3/14
48
0
0
Ahh! Nej jag har bara sett att det står "In Stock" på hemsidan så det borde vara lugnt. Har mailat och kollat om man kan köpa till extra länkar men inte fått något svar än, men det borde ju komma i morgon. Jag skulle behöva ha strax över 8" frågan är hur stort armbandet är öppet eftersom över min hand behöver det vara runt 11"

ramviksrille

Active Member
6/1/12
435
0
0
Alltså. Om du tar ett måttband och mäter där du ska ha klockan. Får du då elva tum? Nästan 30cm om jag inte är för trött.

Står det in stock på hemsidan är det inte lungt. Inget som står på någon rephandlares hemsida är givet ;-)
Men klockan du ska ha känns vanlig så det kanske funkar.

leifdahl

16/3/14
48
0
0
Sorry kanske var oklar, men menade över handen när armbandet är öppet krävs det 11" men där jag ska ha på mig den (handleden) är det 8.5" ca 21 cm.
Tack för tipset! Ska dubbelkolla om den finns i lager!

ramviksrille

Active Member
6/1/12
435
0
0
Ok. Ja det är det måttet jag brukar använda. Ts känns som en av de mer aktiva så det blir nog bra. Ofta "har dom inte lust" att kolla om klockan finns på marknaden förrän du skickat pengar och då gäller det att ha backup alternativ om den skulle va slut.

För in stock betyder oftast att klockan troligtvis, enligt deras erfarenhet finns tillgänglig för dom att köpa på marknaden inte att dom fysiskt har den på hyllan.

ramviksrille

Active Member
6/1/12
435
0
0
Trusted dealers är bäst att hålla sig till. Men prova du och berätta hur det gick sen :)

swedesoc

1/3/13
61
0
0
@Myrbasen: Håller med Krille, läs på lite på forumet och ställ frågor om du är osäker. Om du vill sälja den någon gång så kan det vara jobbigt om det är lägre kvalitet och quarts. Just my two cents. :-D

Skickat från min SM-P600 via Tapatalk

Myrbasen

Do not accept unsolicited offers
16/3/14
6
0
0
Japp, ska läsa på mer här på forumet, har sett att det finns väldigt många bra guider, blir till och läsa dem noga. Blir nog också till och hålla sig till "trusted dealers" man vill ju inte köpa någon skit bara för att man köper en replika!

swedesoc

1/3/13
61
0
0
Bra tänk. Hojta till om du har frågor om något, inte för att jag är någon expert men svarar på det jag kan.

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk

sweden

I'm Pretty Popular
10/6/13
1,041
13
38
Tjene alla svenskar!

Precis is lagt in en order hos toro. Bara att vänta nu, blir inte lätt :)