• The finalists in the Mod OTY have been chosen, please go vote in the finals: MOD OTY Link
  • It's our birthday and YOU get the gifts! Eight giveaways including six watches that you can enter for free! RWI Birthday Free Gifts Link

• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

SWEDEN

hado67

I'm Pretty Popular
4/7/11
1,748
2
38
Trevlig helg alla svenskar på detta forum! Är ni klara med julklapparna??

fixen

Renowned Member
3/4/11
603
12
0
Trevlig helg alla svenskar på detta forum! Är ni klara med julklapparna??

Tack detsamma

Var klar med barnens alla klappar för en månad sen, men var ute på stan idag och kollade efter nått till frugan, men gav upp när jag såg köerna

hado67

I'm Pretty Popular
4/7/11
1,748
2
38
Gott Nytt År önskas alla svenskar på detta forum :coax:!!

MrWalker81

Do not accept unsolicited offers
11/1/14
4
0
0
Hej!
Nybliven medlem här. Har letat efter svenskar på RWG men där fanns ingen sådan här bra tråd. Jag ska leta vidare på forumet men jag tänkte passa på att fråga redan här om ni kan tipsa om en bra och vänligt inställd urmakre i sthlm som kan tänka sig att jobba lite med min nyinköpta pam111 v3 noob. Jag har lite problem med kronan och "spaken" bland annat.
God fortsättning! :)

dannesyd

Getting To Know The Place
8/11/13
41
0
0
Generellt tips på urmakare som servar replika klockor i sverige skulle verkligen upskattas! Verkar inte vara någon i skaraborg vad jag har hittat som tar emot dom i alla fall.

hado67

I'm Pretty Popular
4/7/11
1,748
2
38
Lämnade in min Panerai 196 till en urmakare vid Fridhemsplan. Billig, men lite oförsiktig med klockan tycker jag.