• The finalists in the Mod OTY have been chosen, please go vote in the finals: MOD OTY Link
  • It's our birthday and YOU get the gifts! Eight giveaways including six watches that you can enter for free! RWI Birthday Free Gifts Link

• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

SWEDEN

greverif

Getting To Know The Place
13/9/13
89
0
0
Det som är svårt at se på QC fotos, är om versionen er akkurat gjort eller om den har massar fel. De är dom tingene du själv måsta läsa i AP forumet. Ingen tvivl hos meg. V5 är den bästa diver just nu.
På QC måsta du bara kolla om alting är skruvit samman og ingenting är gjort itu. Om versionen er präcis eller inte spiller ingen roll, etter som du har bestellt en v5 redan.
Fan det är svårt at skriva svensk. Jag bara gissnar :lol:

Inga problem att förstå det inte. Det är nog svårare när du öppnar munnen :=).

Någon mer här som köpt grejer via Toro? Skickar han alltid via spanien? Tullen verkar hata mig, de kräver alltid in kvitto på grejer från kina.

trksh-bzr

Mythical Poster
Advisor
25/9/09
9,057
16
38
Inga problem att förstå det inte. Det är nog svårare när du öppnar munnen :=).

Någon mer här som köpt grejer via Toro? Skickar han alltid via spanien? Tullen verkar hata mig, de kräver alltid in kvitto på grejer från kina.

Bara säga att ha skal skika via spanien. Inom eu är bullet proof!

ramviksrille

Active Member
6/1/12
435
0
0
Det som är svårt at se på QC fotos, är om versionen er akkurat gjort eller om den har massar fel. De är dom tingene du själv måsta läsa i AP forumet. Ingen tvivl hos meg. V5 är den bästa diver just nu. <br />
På QC måsta du bara kolla om alting är skruvit samman og ingenting är gjort itu. Om versionen er präcis eller inte spiller ingen roll, etter som du har bestellt en v5 redan.<br />
Fan det är svårt at skriva svensk. Jag bara gissnar :lol:
<br />
<br />
Inga problem att förstå det inte. Det är nog svårare när du öppnar munnen :=). <br />
<br />
Jag hade så en period. Jag bytte leveransadress nån månad och bytte tillbaka igen. Då hade dom förträngt mig. Alla "snabba" alternativ utom China post ems fastnar dock, Dhl, FedEx etc. Så dom använder jag aldrig längre.

hado67

I'm Pretty Popular
4/7/11
1,748
2
38
Ingen som har någonting kul till salu i Sthlm området?
Funderar på att sälja min Panerai 113. Haft den sen i augusti, köpt av Sead. Lägger troligen ut den i Sälj tråden här i forumet under helgen.

Yoshi76

Getting To Know The Place
DO NOT TRADE WITH ME
23/8/13
95
0
0
Funderar på att sälja min Panerai 113. Haft den sen i augusti, köpt av Sead. Lägger troligen ut den i Sälj tråden här i forumet under helgen.

Vad var det för Omega du hade?
Samma som på bilden fast med vit tavla?

rillesnille

Banned member, the goat does not approve
Banned
15/1/12
78
0
0
MOD EDIT.

Der er regler for at sælge her. læs venligst reglerne i sales section :)
om ni vil sälja en klocka inom sverige, bara post en för salu annons i sales section, och lämna et link här...... rätt enkelt faktiskt :)

trksh-bzr

Mythical Poster
Advisor
25/9/09
9,057
16
38
kul att ni pråter om att sälja klockar, men glöm inte att poste en salu annons innan ni gör nogot av det. Reglarna säger att salu endast är i sales section.
tack :)

eheemm....

sluta sälja i denne thread.

rillesnille

Banned member, the goat does not approve
Banned
15/1/12
78
0
0
My bad! Postar en sales så snart som möjligt! Annars då? Har ni haft några gtg's?

mrarchibald

Do not accept unsolicited offers
14/10/13
5
0
1
Har precis lagt en order på min första rep från trustytime168. Blir en klassisk 16610 sub. Tänkte höra om ni har några tips angående fraktsätt?
Han erbjuder gratis frakt med registered airmail eller 30$ för EMS priority shipping som tar 6 dagar. Vad brukar ni välja? Brukar det fastna i tullen?
Tacksam för svar och inputs.

bajamaja

Known Member
17/10/13
151
3
18
tjena killar! Funderar på att dra en beställning från toro snart! Är det någon här som har haft problem med det? Tänker på typ fastnat i tullen och liknande? :)

pobjednik

Active Member
27/6/10
352
4
0
Har precis lagt en order på min första rep från trustytime168. Blir en klassisk 16610 sub. Tänkte höra om ni har några tips angående fraktsätt?
Han erbjuder gratis frakt med registered airmail eller 30$ för EMS priority shipping som tar 6 dagar. Vad brukar ni välja? Brukar det fastna i tullen?
Tacksam för svar och inputs.

I bought 50+ watches over the years, always used EMS to Sweden and payed tax maybe 3-4 times! So it is not to often they stop your package.
Enyoj your first rep when you get it ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free