TaugeHauge
Do not accept unsolicited offers
- 31/8/13
- 2
- 0
- 0
Välkommen! Söder om Stockholm här :cheers:Tjenare! En till Stockholmare i forumet! Mitt första inlägg dessutom.![]()
Stockholmsbo här också!
Tips på säljare som man litar på? Man får vad man betalar för?
Alla som jag har betalat mer för funkar fortfarande än idag jämfört med de billigare.
Varför pga. jag har både sånna som jag har betalat mer för samt sånna som jag har betalat mindre för, och man märker skillnad på dem - man märkte det rätt snabbt.
Tips på bra säljare/hemsidor som man litar på?
(Varje gång jag har köpt så har jag varit utomlands, jag har alltid velat hålla klockorna i hand och veta vad jag betalar för - har bara beställt nån enstaka gång (rätt länge sen), och då fick jag bara skräp).
När en TD har en hemsida, tex puretime , går ni bara in och handlar via hemsidan eller kör ni via email då också?
Jag har aldri anvendat en hemsita från en TD. skikar altid bara en mail me fotos av den klocka jag vil ha. sen kommar dialog om QC fotos, betaling etc.
Det som är svårt at se på QC fotos, är om versionen er akkurat gjort eller om den har massar fel. De är dom tingene du själv måsta läsa i AP forumet. Ingen tvivl hos meg. V5 är den bästa diver just nu.
På QC måsta du bara kolla om alting är skruvit samman og ingenting är gjort itu. Om versionen er präcis eller inte spiller ingen roll, etter som du har bestellt en v5 redan.
Fan det är svårt at skriva svensk. Jag bara gissnar :lol:
+1