• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

NORWAY

Setarion

Horology Curious
11/10/23
21
30
13
Norway
Takk! Det er "utrolig" nok en VSF 126610LN jeg også har siktet meg inn på nå og den jeg har hatt i tankene fra dag en. Er vel en grunn til at det er noe som er populært å starte med. :D

Hender det at folk selger den type M2M her eller foresten? Altså andre nordmenn? Det ville jo gjort prosessen da enda enklere? Eller er det noen ulemper med å kjøpe second hand som jeg ikke tenker på kanskje?

Har du noen foretrukken selger du vil anbefale meg?
Ja 126610LN er veldig grei starter:)

Det hender at noen selger M2M her i Norge, funker helt greit å kjøpe brukt. Jeg kjøpte min første klokke fra M2M her fra Norge. Du kan alltids spørre om noen har noe til salgs.

Siden jeg ikke har kjøpt fra TD enda så kan jeg egentlig ikke si så mye på det tema. THEONEWATCHES bruker å bli anbefalt som første gangs kjøp eller du kan gå for ANDIOT som har litt lavere priser men du må regne med 60usd shipping. Jeg kommer til å bruke ANDIOT hvis jeg skal bestille fra TD.
 

Jossé

Renowned Member
Supporter
Patron
Certified
13/8/23
733
2,475
93
The fjords
Sead er min anbefaling, bunnsolid TD. Ordner klokker, klær, sko, smykker og alt annet du måtte ønske. Om klokken er på lager i UK eller Italia har du den etter 6-7 dager. Annet som sendes fra Kina tar 2-3 uker. Aldri hatt problemer med toll eller annet.
 

Granater123

Active Member
29/6/23
234
118
43
Scandinavia
Amen det känns härligt, jag är nästan påväg att flytta över till Norge i år faktiskt så tkr det känns bra att försöka fånga upp lite klocksnack på norska :)
 
  • Like
Reactions: Jossé

meechum

Horology Curious
13/2/24
15
9
3
Noen som tilfeldigvis har peil på hvor gode motif skivene til VSF/Clean/osv er, relativt til gen? Har søkt litt rundt, prøvd å finne noen sammenligninger, uten hell.
 

Setarion

Horology Curious
11/10/23
21
30
13
Norway

diamant

I'm Pretty Popular
Supporter
Certified
9/9/19
1,697
1,305
113
Noen som har noe til salgs? :)
Hei.
Har:

Clean 116710LN med vsf crystal og gasket + rehaut polished
VSF yachtmaster grey dial
VSF yachtmaster blue dial
Clean air-king 40mm

Alle er som ny.
 
Last edited: