• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

NORWAY

Hunvaakaren

Active Member
12/6/13
288
34
28
Shipping til Norge går fint det. Jeg kjøpte meg en rolex YM av typen Bk Sean case, i fjor og den var innom toll, gikk rett igjennom.

Men husk og send med sporing, jeg sendte YM med brevpost til USA i begynnelsen på august og den er ikke kommet frem enda. Tror posten har rotet den vekk. Føler meg så dum :( skulle ha sendt med sporing.
 

DavidTaiwan

Active Member
27/8/14
249
2
18
Norway
Heisann.
Ser etter en klokke modder som befinner seg i Norge, enda bedre i Bergen. Som kan relume en klokke eller to. Takk takk
 

Andrictus

Horology Curious
16/2/15
10
0
0
Heisann!

Synes svenskene gjør en bedre jobb enn oss nordmenn på denne tråden, eller er det bare veldig få av oss? :)
 
D

d4m.test

Guest
Alle Nordmennene er på RWG forumene ser det ut som. Det er på RWG jeg er mest aktiv og var en gang moderator på det originale RWG før det kolapset (dvs. før 2005).
Det jeg virkelig lurer på er om det er noen som fikser replika klokker i her i østlandsområdet (send meg en melding hvis du kan gi meg et tips). Har brukt en i Fredrikstad et par ganger, men han har nå lagt ned butikken sin, og han ville ikke røre asian 7750 drivverk. Synes det er litt drøyt å måtte sende klokkene til Tyskland og Canada hver gang noe skal repareres.



Stjerneformet+festningssystem


Fredrikstad+gamlebyen
 

Arttylux

Active Member
27/9/15
224
2
16
Hei! Jeg holder til i Oslo. Prøver å finne noen urmakere som er villige til å ta service etc på replikaer.... Ikke lett. Men har fått navnet til et par tre stk som jeg skal spørre.
 
  • Like
Reactions: Erok68

qbit

Known Member
7/12/15
124
1
0
Hallo folkens :) Lurer også på service. Ville gjerne ta service på min Patek 5227 Miyota 9015. Rotoren bråker en del og jeg tror at den trenger litt smøring.
 

stefanotozzi

Looking Around
10/6/16
1
0
0
Hei alle sammen.

Jeg har bestilt min første klokke som nå har ankommet tollen i Norge. Jeg fikk en sms hvor det står at dokumentasjonen var mangelfull. Hva gjør jeg?
Skal jeg bare laste opp kvittering osv på posten sine sider?

HÃ¥per noen kan hjelpe:)
 

seig_mann

You're Saying I Can Sell?
23/7/16
79
3
8
[MENTION=128570]stefanotozzi[/MENTION] Hvordan endte dette? Jeg antar at de søker en bekreftelse på varens verdi ja. Varer over så så mye skal fortolles.


Sent from the RWI mobile app
 

Slowlex

Put Some Respect On My Name
DO NOT TRADE WITH ME
24/7/13
3,153
61
0
Noen som har funnet en eller annen som tar service på reps?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro