• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

SWEDEN

hado67

I'm Pretty Popular
4/7/11
1,748
2
38
Kolla tidigare i tråden. Been there done that! Vill ni veta nåt, skicka PM!!

universal

Do not accept unsolicited offers
25/4/14
2
0
0
Tjenare mina svenska gubbar!! vilken dealer brukar ni inhandla ifrån, ska nämligen testa intime.co med mitt första rep köp, ska se hur detta går om någon har någon sorts erfaranhet angående den dealern skulle vara tacksam om ni kunde dela med er nyttigt info!! mvh

ramviksrille

Active Member
6/1/12
435
0
0
Alla är ok på sitt sätt. Börja med dom och är du nöjd fortsätter du. Så småningom stöter du på en klocka dom inte har och du får testa en annan och så fortsätter det. Till slut har du en favorit handlare. :)

hado67

I'm Pretty Popular
4/7/11
1,748
2
38
Tjenare mina svenska gubbar!! vilken dealer brukar ni inhandla ifrån, ska nämligen testa intime.co med mitt första rep köp, ska se hur detta går om någon har någon sorts erfaranhet angående den dealern skulle vara tacksam om ni kunde dela med er nyttigt info!! mvh
Handlat från Trevor, Sead och Toro. Alla är bra på sitt sätt ;-)

Calibre16

Active Member
31/1/12
490
65
28

Intime är bra. Sist jag handlade hos honom så tog det inte ens 24 timmar innan jag hade klockan hos mig efter att han överlämnade den till DHL.

MrWalker81

11/1/14
4
0
0
Hämtade just min nya SuperOcean Steelfish H-Maker med Swiss ETA 2836-2. Svart urtavla med brunt läderarmband. Trevlig klocka - min första automat!

Tyvärr är det en pytteliten prick i glaset, ser ut som ett dammkorn men det går inte att torka bort så jag antar att det sitter inuti. Lite synd. Annars sitter vi och lär känna varandra nu jag och klockan. Har bara mekaniska klockor annars så jag är lite ovan.

Precis som när min första rep var ny så går tankarna till att jag vill besöka en urmakare som kan få titta igenom klockan lite. Det skulle kännas skönt att ha det gjort. Han kanske skulle kunna göra något åt den där pricken också. Men jag drar mig för att gå dit...

Är vi många som bor i sthlm här förresten?

momo_sweden

Banned member, the goat does not approve
Banned
28/1/14
102
0
0
Nån som är sugen? En dag gammal PAM351 KW v.2 med Di Stefano Dark Tobbaco dressed gator. PM:a mig :)

**mod edit**
I guess you can't wait for your sales limit lift which is a few days more. your wish is granted.

phunkshunz

Banned member, the goat does not approve
Banned
24/12/12
302
0
16
Nån som är sugen? En dag gammal PAM351 KW v.2 med Di Stefano Dark Tobbaco dressed gator. PM:a mig :)

**mod edit**
I guess you can't wait for your sales limit lift which is a few days more. your wish is granted.

Pris?

Atlantis12

Getting To Know The Place
26/8/09
79
0
0
Hade helt missat denna avdelning!
Säger ett enkelt hej från Stockholm

KarakDrazh

Active Member
2/12/12
286
1
18
Hej från Stockholm här med.

Tror ni att vi skulle kunna få ihop ett litet gäng för en öl på någon servering (Monks) och jämföra lite klockor? Är ju en helt annan sak att få se reppen irl, jämfört med bilder.

Någon som skulle vara på?

MrWalker81

11/1/14
4
0
0
En fellow gnagare också! Vi är överallt!

Jag hänger med på en uteservering om jag är hemma när det händer. Semestertider ju... Svårt att välja klocka till den kvällen:)

champagnesky

Renowned Member
28/10/12
516
23
18
Vid Fridhemsplan liggen han. Korsningen st göransgatan och st eriksgatan?! Nån som minns?!

Kan det vara Lellkys urmakeri? Fick min tc sub idag och får inte på gen inserten. Behöver en urmakare asap :)

Skickas från min iPhone via Tapatalk