• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

SWEDEN

Elmoro

Getting To Know The Place
28/9/11
24
0
0
pandersson : Låter intressant ! Håll mig uppdaterad om den så kan vi se i framtiden :)

Jiddy : Låter också intressant ska bli kul att se vad som erbjuds här. Kan knappt bärga mig nu :)

xv59119

23/12/09
17
0
0
Välkommen Elmoro.

Intressant val av första rep. Posta gärna bilder på den sen när du får den.

Tills dess får du leka väntaleken en stund :)

hado67

I'm Pretty Popular
4/7/11
1,748
2
38
Har en Pam 111M som jag har haft sen i början av september. Köpt av Lay(Replicamake). Kollar intresset i "närområdet" innan jag annonserar ut den. Finns i Stor Stockholms området.

Elmoro

28/9/11
24
0
0
Nu är klockan färdig !

Den är färdig nu så här är bilderna.. Var vänliga att ge lite feedback om vad ni tycker om den. Jag har upptäckt ett litet fel, får se om ni kan hitta den..

Det.

pandersson

I'm Pretty Popular
Supporter
Certified
4/10/10
1,275
179
63
EU
E inte datumet lite väl långt till vänster i datumfönstret?

Elmoro

28/9/11
24
0
0
Hej !

Nja jag tror det är lutningen på klockan som gör det. Men !!! jag tänker mer på detta ( Kolla bild ) Nu vet jag inte om jag är för petig ?? Vad tycker ni ? Har inte fått den än vill jag tillägga detta är Qc bilder på min klocka..

Elmoro

28/9/11
24
0
0
Ska försöka så bäst jag kan.. Vet inte vad det partiet heter som sticker ut på klockan där man vrider upp den. Men på min klocka så är dem runda och på orginalet samt bilderna som försäljaren har lagt ut på just den modelen så är de kantiga nästan som en liten trappa.. Som sagt vet inte om jag är lite för petig nu men han maila mig idag och sa att alla gmt modeller tillverkas så nu just från hans leverantör..

modellen

Coca

9/9/11
26
0
0
Fullt normalt, bilder är till för att se om någonting är trasigt inte för att påpeka ett en rundning inte är exakt lika som en riktig klocka.
Du köper en kopia det kommer finnas saker som skiljer sig.

Snygg klocka.

pandersson

I'm Pretty Popular
Supporter
Certified
4/10/10
1,275
179
63
EU
Ooooooo detta är verkligen jobbigt. Vill verkligen ha den men flög på en mina med en amerikan jag sålde en Omega till. Han påstod att den var kass så jag fick betala tillbaka till honom. Tog hårt på klockbudgeten. Men där är ju några dagar kvar o skrammla ihop lite. När o var är du i Skåne?!!

hado67

I'm Pretty Popular
4/7/11
1,748
2
38
Kommer att vara runt Lund/Malmö måndag till onsdag. Troligen Landskrona på Torsdag.

Elmoro

28/9/11
24
0
0
Nu är den här !

Kom imorse. Är jätte nöjd, snabb leverans och super artig försäljare.. Stort tack till Marvellous Replica :) !!!!! Här är lite bilder.

trksh-bzr

Mythical Poster
Advisor
25/9/09
9,057
16
38
guys, jeg er rigtig glad for at i har en trevlig snak her i sverige tråden. men kanske skal vi starte en generel diskussion tråd for er. I børjan var det tænkt at vi bara skulle bruge tråden til at registrera vem var från hvilket land. (written in perfect swanish) lol.
specielt det at liste en klocka til salg here er ju virkeligt ikke eftere reglarne.
-alltid liste et salg i member sales og lemna et link her. om man foretrækker at sælja endast i sverige kan man jo skrive at man reserverer retten til att vælje køberen.
jeg tænker hvordan vi fortsætter eres diskussion... :thinker: imens fortsæt som altid :)

hado67

I'm Pretty Popular
4/7/11
1,748
2
38
guys, jeg er rigtig glad for at i har en trevlig snak her i sverige tråden. men kanske skal vi starte en generel diskussion tråd for er. I børjan var det tænkt at vi bara skulle bruge tråden til at registrera vem var från hvilket land. (written in perfect swanish) lol.
specielt det at liste en klocka til salg here er ju virkeligt ikke eftere reglarne.
-alltid liste et salg i member sales og lemna et link her. om man foretrækker at sælja endast i sverige kan man jo skrive at man reserverer retten til att vælje køberen.
jeg tænker hvordan vi fortsætter eres diskussion... :thinker: imens fortsæt som altid :)
Sorry.......:facepalm:
Jag kan ta bort inlägget om du vill........

pandersson

I'm Pretty Popular
Supporter
Certified
4/10/10
1,275
179
63
EU
Glad you stopped by Trk and stopped us crazy Swedes as this thread totally got out of control.. Hehe

No, serious - I guess I speak for all of us when I say I agree and accept what you're saying. But I really like that we are able to discuss in Swedish, maybe we could have a sub-forum where we can hang out after the "presentation part"..?!

P