• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

NORWAY

diamant

I'm Pretty Popular
Supporter
Certified
9/9/19
1,619
1,268
113
Haha nei må nok bli bare en av de, lommeboka er litt tynn etter kjøp av flybilletter til Thailand. :ROFLMAO:
Forstår:) skal tenke litt på d angående Yacht master. Men om du vil ha den sorte som er til salgs er det bare å komme med bud. Håper du får en fin ferie:)
 
  • Like
Reactions: Setarion

Setarion

Horology Curious
11/10/23
17
26
13
Norway
Forstår:) skal tenke litt på d angående Yacht master. Men om du vil ha den sorte som er til salgs er det bare å komme med bud. Håper du får en fin ferie:)
Takk blir nok en grei tur, var der sist måned også🌞. Ja tenk litt på det, men hvis kommer med et super tilbud på den 126610 så hopper jeg sikker på. vet den har litt problemer med opptrekk.
 
  • Like
Reactions: diamant

diamant

I'm Pretty Popular
Supporter
Certified
9/9/19
1,619
1,268
113
Takk blir nok en grei tur, var der sist måned også🌞. Ja tenk litt på det, men hvis kommer med et super tilbud på den 126610 så hopper jeg sikker på. vet den har litt problemer med opptrekk.
Santsant :) Den er veldig lett å få i winding gear, var bare et lite problem i starten da VSF fikk utverkene. Winder sakte åsså fort og boom helt vanlig winding. Har egentlig ikke nå å si. Kan uansett riste den i gang og sette tiden som normalt. Men går nok ikke under 3300.- + frakt
 

Setarion

Horology Curious
11/10/23
17
26
13
Norway
Santsant :) Den er veldig lett å få i winding gear, var bare et lite problem i starten da VSF fikk utverkene. Winder sakte åsså fort og boom helt vanlig winding. Har egentlig ikke nå å si. Kan uansett riste den i gang og sette tiden som normalt. Men går nok ikke under 3300.- + frakt
okay sender en PM
 
  • Like
Reactions: diamant

Geonor

Renowned Member
Supporter
Certified
20/5/22
869
2,025
93
Norway
Det problemet du har med windingen høres ut som clutchen i krona. Enkel sak å bytte.

Edit: eller man kan også omgå det litt ved å legge litt ekstra drag på krona når den er i winding position uten at den hopper over til date position.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Jossé

Geonor

Renowned Member
Supporter
Certified
20/5/22
869
2,025
93
Norway
Forøvrig har jeg god historie med Hont, bare man passer på å gjøre all research og greier selv. Han er ikke så god på spørsmål eller "self-qc". Ser du noe rart du ikke kan identifisere så spør etter flere bilder, ikke spør han om hva det du tror du ser er.

Han er ikke den beste for førstegangskjøpere, men har gode priser, gratis frakt og alt går veldig fort så fremt klokkene er mulig å få tak i. Han har veldig god kontakt med de forskjellige fabrikkene. Tenk mer på han som en agent, ikke en luksusklokkeselger.
 
  • Like
Reactions: Setarion

Jossé

Renowned Member
Supporter
Patron
Certified
13/8/23
537
1,811
93
The fjords
Forøvrig har jeg god historie med Hont, bare man passer på å gjøre all research og greier selv. Han er ikke så god på spørsmål eller "self-qc". Ser du noe rart du ikke kan identifisere så spør etter flere bilder, ikke spør han om hva det du tror du ser er.

Han er ikke den beste for førstegangskjøpere, men har gode priser, gratis frakt og alt går veldig fort så fremt klokkene er mulig å få tak i. Han har veldig god kontakt med de forskjellige fabrikkene. Tenk mer på han som en agent, ikke en luksusklokkeselger.
Støtter denne 100%!
 

Prlx

Known Member
Patron
Certified
12/12/19
166
30
28
Har en superfranken Hulk, med bla gen bezel, hvis noen er interessert. 50k.
 

diamant

I'm Pretty Popular
Supporter
Certified
9/9/19
1,619
1,268
113
Hei:)
Noen interessert i:
VSF 114060
VSF 116610LN
VSF 116610LV
VSF OP41 silver med gull markers
VSF yachtmaster grå
VSF yachtmaster blå

RAF 16610LN (Gen shark insert, deep glass, vs3135)
ARF 16610LV (flat four insert, gen glass, vr3135)

Send meg en pm
 
Last edited: