• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

NORWAY

Setarion

Horology Curious
11/10/23
15
25
13
Norway
Hei. Er det noen som har noe til salgs? Evt. DJ Wimbledon , batgirl, grå yachtmaster, sort Sub date/no date, men også åpen for andre ting.
 

Geonor

Renowned Member
Supporter
Certified
20/5/22
855
1,983
93
Norway
Ingen Rolexer, men har en VSF Seamaster Spectre til overs. På gummi og lenke. Kan sette opp reserved sale for noen om det er interessant

K1jRl4.jpeg

K1j7J1.jpeg

K1jNaj.jpeg
 
  • Like
Reactions: diamant and Jossé

Geonor

Renowned Member
Supporter
Certified
20/5/22
855
1,983
93
Norway
Husk at for å være sikret gjennom RWI må det lages reserverte salgsannonser her. Går det gjennom bakveier er det ingen som hjelper til.
 
  • Like
Reactions: North9 and Setarion

Setarion

Horology Curious
11/10/23
15
25
13
Norway
Noen som har prøvd andiotwatches før? De har veldig Hyggelige priser i forhold til de and TD's
 

Jossé

Renowned Member
Supporter
Patron
Certified
13/8/23
515
1,749
93
The fjords
Noen som har prøvd andiotwatches før? De har veldig Hyggelige priser i forhold til de and TD's
Ja og ikke noe vondt å si om dem. Men 70 dollar i frakt til Norge gjør at de plutselig ikke er så billige lenger 😅 Hadde vært genialt om de kunne sendt klokker fra UK stocken sin, men det var vist ikke aktuelt pga. "risiko".

Har gode erfaringer med Sead og Supermirror, med levering fra UK, om du ønsker gode priser og kjapp levering.
 
  • Like
Reactions: Setarion

Jossé

Renowned Member
Supporter
Patron
Certified
13/8/23
515
1,749
93
The fjords
Noen som har prøvd andiotwatches før? De har veldig Hyggelige priser i forhold til de and TD's
Og om du ikke har noe i mot ventetid men ønsker gode priser, så er Hont et godt alternativ. Han gir ofte gratis frakt også.
 
  • Like
Reactions: Setarion

Setarion

Horology Curious
11/10/23
15
25
13
Norway
Ja og ikke noe vondt å si om dem. Men 70 dollar i frakt til Norge gjør at de plutselig ikke er så billige lenger 😅 Hadde vært genialt om de kunne sendt klokker fra UK stocken sin, men det var vist ikke aktuelt pga. "risiko".

Har gode erfaringer med Sead og Supermirror, med levering fra UK, om du ønsker gode priser og kjapp levering.
Tusen takk! ja syntes det var litt for billig, 70 usd i frakt er stift. hvordan er prisene på Hont?
 

Jossé

Renowned Member
Supporter
Patron
Certified
13/8/23
515
1,749
93
The fjords
Ja sant, Men på enkelte klokker er de såpass billig at selv med 70 dollar i frakt så er de best, så de burde absolutt være med i vurderingen.
Hont ligger litt lavere enn "vanlige" TD`er. Ville fulgt han på Telegram om du ikke gjør det allerede :)
 
  • Like
Reactions: Setarion

Setarion

Horology Curious
11/10/23
15
25
13
Norway
Ja sant, Men på enkelte klokker er de såpass billig at selv med 70 dollar i frakt så er de best, så de burde absolutt være med i vurderingen.
Hont ligger litt lavere enn "vanlige" TD`er. Ville fulgt han på Telegram om du ikke gjør det allerede :)
Ja enkelte ting blir fortsatt billigere hvis man legger til 70usd i frakt. har skaffet Telegram og lagt til Hont nå. blir sikker min første Rep i snart, om det blir fra TD eller RWI vet jeg ikke enda 😁
 

Jossé

Renowned Member
Supporter
Patron
Certified
13/8/23
515
1,749
93
The fjords
Ja enkelte ting blir fortsatt billigere hvis man legger til 70usd i frakt. har skaffet Telegram og lagt til Hont nå. blir sikker min første Rep i snart, om det blir fra TD eller RWI vet jeg ikke enda 😁
Spennende! Vil alltid anbefale deg å bruke en TD herfra og spesielt om det er ditt første kjøp. Det er en jungel av useriøse selger i dette gamet og lovnaden om sparte penger ender ofte i skuffelse og frustrasjon. M2M her på forumet er selvfølgelig også et godt alternativ, men selv der må du vær litt oppmerksom på hvem du kjøper fra.

Uansett, gjør god research! Lykke til :D
 
  • Like
Reactions: Setarion

Setarion

Horology Curious
11/10/23
15
25
13
Norway
Spennende! Vil alltid anbefale deg å bruke en TD herfra og spesielt om det er ditt første kjøp. Det er en jungel av useriøse selger i dette gamet og lovnaden om sparte penger ender ofte i skuffelse og frustrasjon. M2M her på forumet er selvfølgelig også et godt alternativ, men selv der må du vær litt oppmerksom på hvem du kjøper fra.

Uansett, gjør god research! Lykke til :D
Takk for gode råd! ja skal se rundt litt mer, kjøper jeg M2M så gjør jeg det fra denne tråden. Skal bruke TD hvis jeg kjøper ny
 
  • Love
Reactions: Jossé

diamant

I'm Pretty Popular
Supporter
Certified
9/9/19
1,595
1,246
113
Så den og har litt lyst på den, men vet også du har den grå yachtmaster vi snakket om i sist uke som du vurder å selge. jeg liker begge klokkene men yachtmaster er min Grail. Så heller mer mot YM en Sub
Kan godt selge den den grå yachtmaster om du kjøper begge som en duopakke:)