• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

NORWAY

theM3chanic

Do not accept unsolicited offers
2/4/24
5
2
3
Ahaa 😅 Så bare at brukeren din var relativt ny, så tenkte det var best å vær på den sikre siden :D
Ja. Det skjønner jeg. Prøver å få på plass den gamle brukeren min etter et litt lengre avbrudd i aktivitet. Viser seg å være litt vanskelig, men forhåpentligvis går det i orden snart👍
 
  • Like
Reactions: Jossé

Norway82

Do not accept unsolicited offers
17/3/22
4
1
3
Hei. Er på jakt etter noe nye replica klokker. Prøver å skru litt selv så gjør ingen ting om de har behov for service. Hyl ut om noen selger noe. Takk😊
 

Norway82

Do not accept unsolicited offers
17/3/22
4
1
3
Hei. Er på jakt etter noe nye replica klokker. Prøver å skru litt selv så gjør ingen ting om de har behov for service. Hyl ut om noen selger noe. Takk
Har en VSF 116610LN preraid (S19) for salg om noen er interessert:)

Har også:
Aftermarket hulk dial med defekter
VR3135 med VSF 116610 BEZEL, DIAL & hands
Hei. Pris på hulk? Og hva er defektene?
 

diamant

I'm Pretty Popular
Supporter
Certified
9/9/19
2,005
1,579
113
Hei. Er på jakt etter noe nye replica klokker. Prøver å skru litt selv så gjør ingen ting om de har behov for service. Hyl ut om noen selger noe. Takk

Hei. Pris på hulk? Og hva er defektene?
Sender deg en melding senere med bilder. Kommer også for salg:

VSF 116610LN
VSF 116610LV
 

newbie_94

No impulse control
10/9/24
12
3
3
Norway
Jammen! Her var det flere nordmenn!
Helt ny på alt som har med reps å gjøre, jeg😅 Har dog lest meg opp, så nå lurer jeg vel egentlig mest på preferanse blant de som kanskje har kjøpt derfra og hvorfor. Noen som tilfeldigvis har kjøpt seg en DJ 41mm fra VSF eller Clean som kunne tenke seg å fortelle litt om hva de synes om den? Evt om man kunne delt noen bilder?
Hvis noen har en de ønsker å selge nå, eller i nærmeste fremtid, så er det bare å skrike ut!
 

Jossé

I'm Pretty Popular
Supporter
Patron
Certified
13/8/23
1,323
4,295
113
The fjords
Jammen! Her var det flere nordmenn!
Helt ny på alt som har med reps å gjøre, jeg😅 Har dog lest meg opp, så nå lurer jeg vel egentlig mest på preferanse blant de som kanskje har kjøpt derfra og hvorfor. Noen som tilfeldigvis har kjøpt seg en DJ 41mm fra VSF eller Clean som kunne tenke seg å fortelle litt om hva de synes om den? Evt om man kunne delt noen bilder?
Hvis noen har en de ønsker å selge nå, eller i nærmeste fremtid, så er det bare å skrike ut!
Velkommen 😄 Har en DJ fra VSF, veldig fornøyd med den! Solid klokke som absolutt kan anbefales!
Her er et par bilder:

 
  • Love
Reactions: newbie_94

Jossé

I'm Pretty Popular
Supporter
Patron
Certified
13/8/23
1,323
4,295
113
The fjords
Helt nydelig klokke! Får jeg lov til å spørre om hvem av TD'ene du brukte?:D
Takker 😄 Akkurat den der kjøpte jeg fra InTime, men har handlet fra Chazing, Puretime, RepSource, Supermirrors, Trusty og Theonewatches også. Strålende fornøyd med dem alle, så tror det skal mye til å velge feil TD 😄
I det siste har jeg handlet en del fra Supermirrors, fint med kortere leveringstid om du finner noe de har i stock enten i UK eller Italia!
 

diamant

I'm Pretty Popular
Supporter
Certified
9/9/19
2,005
1,579
113
Jeg så den... helt fantastisk den også! Er bare ikke helt min stil, dessverre. Den blir litt for kompakt rett og slett 😅 Hvis det gir mening (for noen andre enn hodet mitt😂)
Hehe, forstår:) håper du finner klokkene du liker:)
 

newbie_94

No impulse control
10/9/24
12
3
3
Norway
Takker 😄 Akkurat den der kjøpte jeg fra InTime, men har handlet fra Chazing, Puretime, RepSource, Supermirrors, Trusty og Theonewatches også. Strålende fornøyd med dem alle, så tror det skal mye til å velge feil TD 😄
I det siste har jeg handlet en del fra Supermirrors, fint med kortere leveringstid om du finner noe de har i stock enten i UK eller Italia!
Nemlig! Var det jeg visste, her kommer det tips rennende inn, hjertelig takk!:love: Kortere leveringstider er noe man absolutt kan sette pris på! Har lest om folk som har ventet på klokken i 2-3 måneder, tror faktisk at jeg hadde gått på veggen før den tid, eller gjennom, siden det meste er gipsvegger her. Hvordan har leveringstidene for Supermirrors vært? Og evt noe problemer med de som vokter grensen?
Uansett, tusen takk! Da skal jeg sjekke ut Supermirrors! Følger h*n jo faktisk på telegram, ble bare sugd ned into the rabbit hole of reps😂 så har sjekket rundt på alle kriker og kroker på nett som finnes.

Litt off topic, men det er ikke noen av dere som tilfeldigvis har prøvd noen av TD'ene fra FashionReps og/eller DesignerReps på reddit?
 

newbie_94

No impulse control
10/9/24
12
3
3
Norway
Hehe, forstår:) håper du finner klokkene du liker:)
Håper du får solgt klokken! Den er virkelig nydelig🙏 Satt lenge og vurderte en slik, for de er jo så klassiske og tidløse at man kunne jo nesten droppet dama og bare hatt en sånn liggende.
 

noreg-tid

Do not accept unsolicited offers
27/5/24
8
1
3
VSF 116610LN for salg:)
Hei du! Skulle gjerne kjøpt denne av deg. Men jeg har ikke anledning før etter 20.10 nå da jeg reiser bort. Men da har du vel sikkert solgt den før den tid. Får du stadig vekk inn slike og selger? Ser du har solgt en del før. Isåfall kjøper jeg gjerne en tilsvarend da som sagt ved en senere anledning også :)
 

Jossé

I'm Pretty Popular
Supporter
Patron
Certified
13/8/23
1,323
4,295
113
The fjords
Nemlig! Var det jeg visste, her kommer det tips rennende inn, hjertelig takk!:love: Kortere leveringstider er noe man absolutt kan sette pris på! Har lest om folk som har ventet på klokken i 2-3 måneder, tror faktisk at jeg hadde gått på veggen før den tid, eller gjennom, siden det meste er gipsvegger her. Hvordan har leveringstidene for Supermirrors vært? Og evt noe problemer med de som vokter grensen?
Uansett, tusen takk! Da skal jeg sjekke ut Supermirrors! Følger h*n jo faktisk på telegram, ble bare sugd ned into the rabbit hole of reps😂 så har sjekket rundt på alle kriker og kroker på nett som finnes.

Litt off topic, men det er ikke noen av dere som tilfeldigvis har prøvd noen av TD'ene fra FashionReps og/eller DesignerReps på reddit?
Ja 2-3 måneder er lenge å vente 😅 Ligger på mellom 7-10 dager som regel, har hittil ikke hatt noe problemer med tollen (bank i bordet).
Haha det er et dypt hull, bare å forberede seg på å si adjø til pengene dine 😅

Nei, har ikke prøvd noen av TD`ene derfra. Men iallfall et par av TD`ene her kan skaffe deg mye av det samme som de tilbyr. Sead (Supermirrors) har en egen Telegram for slikt (Supermirroracc). Mye bagger og sko der, men de kan som regel skaffe deg det du ønsker om du sender dem et bilde av hva du er på jakt etter 😄 Vet Hont og Theonewatches også har litt diverse!
 

newbie_94

No impulse control
10/9/24
12
3
3
Norway
Ja 2-3 måneder er lenge å vente 😅 Ligger på mellom 7-10 dager som regel, har hittil ikke hatt noe problemer med tollen (bank i bordet).
Haha det er et dypt hull, bare å forberede seg på å si adjø til pengene dine 😅

Nei, har ikke prøvd noen av TD`ene derfra. Men iallfall et par av TD`ene her kan skaffe deg mye av det samme som de tilbyr. Sead (Supermirrors) har en egen Telegram for slikt (Supermirroracc). Mye bagger og sko der, men de kan som regel skaffe deg det du ønsker om du sender dem et bilde av hva du er på jakt etter 😄 Vet Hont og Theonewatches også har litt diverse!
7-10 dager er jo helt innenfor! Raskere enn mye annet man kan få kjøpt legit fra utlandet, det!
Jeg tenkte på akkurat det samme 😂

Show Me The Money GIF

Men helt supert! Tusen takk for alle gode tips og råd! Da er det bare å finne de rette tingene og tømme lommeboken som gjenstår🥲 Har dog tittet litt rundt og mange av klokkene ser jo faktisk ut som er verdt prisen, så vel som mange av klærne. Bryr meg ikke så mye om merkeklær, dvs merkene på klærne, men det skal jo helst være litt kvalitet og se litt ordentlig ut også! Kan gjerne rive av merkelappene for min del, men mye av den stilen jeg liker koster jo fort 10 000kr for et par bukser og 80 000kr for en skinnjakke. Hvis man da kan få like fine klær -10% av kvaliteten for en brøkdel av prisen.. i'm in😂