• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

NORWAY

ruggero

Do not accept unsolicited offers
23/11/08
8
3
3
Tenkte å få modda en 114060 fremover, ser for meg at gen bezel og gen crystal er greit å starte med. Noen som har en formening om clean eller VSF er det beste utgangspunktet for å modde på? Har inntrykk av at VSF har hakket bedre urverk, men clean er hakket bedre eksteriørmessig.
 

Geonor

I'm Pretty Popular
Patron
Certified
20/5/22
1,199
2,954
113
Norway
Tenkte å få modda en 114060 fremover, ser for meg at gen bezel og gen crystal er greit å starte med. Noen som har en formening om clean eller VSF er det beste utgangspunktet for å modde på? Har inntrykk av at VSF har hakket bedre urverk, men clean er hakket bedre eksteriørmessig.


Der har du en veldig god kandidat til et frankenprosjekt. Clean kasse, VS3130 urverk, ARF lenke. Beste av de beste.
 
  • Like
Reactions: ruggero

Repmaster1337

TC, WM9 interested❤️
Supporter
Certified
9/9/19
2,104
1,617
113
Har en VSF 116610LN preraid (S19) for salg om noen er interessert:)

Har også:
Aftermarket hulk dial med defekter
VR3135 med VSF 116610 BEZEL, DIAL & hands
 

Geonor

I'm Pretty Popular
Patron
Certified
20/5/22
1,199
2,954
113
Norway
Jeg bruker Hont. Han har en konto i Litauen som er enkel å bruke med bankoverføring fra oss. Han er ikke så pratsom eller nybegynnervennelig så gjør all research du trenger å gjøre før du bestiller.
 
  • Like
Reactions: vougeswear

vougeswear

Rolex❤️
20/9/23
21
4
3
Norway
Jeg bruker Hont. Han har en konto i Litauen som er enkel å bruke med bankoverføring fra oss. Han er ikke så pratsom eller nybegynnervennelig så gjør all research du trenger å gjøre før du bestiller.
Jepp, Supermirror bruker også en bank i Litauen. Tror jeg går for bankoverføring. Virker for meg som det enkleste her.
 

vougeswear

Rolex❤️
20/9/23
21
4
3
Norway
Pleier man å få oppgitt adressen til mottaker når man skal overføre? DNB krever adressen til mottaker for å gjennomføre utenlandsbetalinger.
 

Geonor

I'm Pretty Popular
Patron
Certified
20/5/22
1,199
2,954
113
Norway
Name: xxx

(IBAN): xxx

BIC: xxx

Bank address: xxx

Er det jeg får fra Hont ihvertfall.
 

vougeswear

Rolex❤️
20/9/23
21
4
3
Norway
Name: xxx

(IBAN): xxx

BIC: xxx

Bank address: xxx

Er det jeg får fra Hont ihvertfall.
Er det jeg har fått fra Supermirror også, men det hjelper lite når DNB krever at jeg oppgir adressen til mottaker :) Det samme krever for øvrig Sparebank 1.
 

vougeswear

Rolex❤️
20/9/23
21
4
3
Norway
Regner med det er en del her inne som har erfaring med å motta forsendelser fra TD i utlandet. Er det litt Lotto hva som går gjennom tollen uten å bli avkrevd å oppgi verdi på innholdet?
 

Jossé

I'm Pretty Popular
Supporter
Patron
Certified
13/8/23
1,429
4,620
113
The fjords
Regner med det er en del her inne som har erfaring med å motta forsendelser fra TD i utlandet. Er det litt Lotto hva som går gjennom tollen uten å bli avkrevd å oppgi verdi på innholdet?
TD`ene vet hva de driver med. Det går som regel veldig greit, men du kan selvfølgelig være uheldig.
 

theM3chanic

Do not accept unsolicited offers
2/4/24
5
2
3
Noen som kan være interessert i en Breitling Seawolf yellow V2 H-factory? Medfølger gen breitling rubber strap tang Buckle.

Klokken er i god stand med få merker.

Også interessert i om du har noe franken klokker liggende som vurderes solgt:)

Mvh
 

Jossé

I'm Pretty Popular
Supporter
Patron
Certified
13/8/23
1,429
4,620
113
The fjords
Noen som kan være interessert i en Breitling Seawolf yellow V2 H-factory? Medfølger gen breitling rubber strap tang Buckle.

Klokken er i god stand med få merker.

Også interessert i om du har noe franken klokker liggende som vurderes solgt:)

Mvh
Husk og sett deg inn i disse reglene dersom du har planer om å selge noe her på forumet:

Lykke til!
 

theM3chanic

Do not accept unsolicited offers
2/4/24
5
2
3
Husk og sett deg inn i disse reglene dersom du har planer om å selge noe her på forumet:

Lykke til!
Yes:) vært medlem her siden 2016 og godt kjent med reglene.
 
  • Like
Reactions: Jossé