Yesterday he was posting away in the French section with not a care in the world up until he was provided with accommodations here in his own little section of the forum.I thought that inmates could only be here?
Yesterday he was posting away in the French section with not a care in the world up until he was provided with accommodations here in his own little section of the forum.I thought that inmates could only be here?
“Last intervention from me after you can delete my account I'm 75 years old and I'm not a computer expert or good at English On the other hand, I'm not a 6-week-old rabbit and the watch is off to a good start in Germany What happened next, I don't know, but one thing is for sure, for a little retiree like me, 350€ is a sum because if I had the means, I would buy real watches and not counterfeits Well no need to threaten me because don't forget that we are here on a counterfeit site You can delete my account because I really don't want to come back anyway”Dernière intervention de ma part après vous pourrez supprimer mon compte
J'ai 75 ans et je ne suis pa sun expert en informatique ni doué en anglais
Par contre lje ne suis pas un lapin de 6 semaines et la montre est bien partie en Allemagne
Ce qui c'est passé ensuite je n'en sais rien mais une chose est sùre pour un petit retraité comme moi 350€ représente une somme car si j'avais les moyens j'achèterais des vraies montres et pas des contrefaçons
Enfin pas nécessaire de me menacer car n'oubliez pas que nous sommes ici sur un site de contrefaçon
Vous pouvez supprimer mon compte car de toute façon je n'ai vraiment pas envie de revenir
Whilst I do sympathize, if that is the case, dementia is not really an excuse for stealing the buyers money.That sounds like a beginning dementia. Let's not be too strange with him .
You don't even bother to write in English, what an entitled prick you areDernière intervention de ma part après vous pourrez supprimer mon compte
Par contre lje ne suis pas un lapin de 6 semaines et la montre est bien partie en Allemagne
Ce qui c'est passé ensuite je n'en sais rien mais une chose est sùre pour un petit retraité comme moi 350€ représente une somme car si j'avais les moyens j'achèterais des vraies montres et pas des contrefaçons
Enfin pas nécessaire de me menacer car n'oubliez pas que nous sommes ici sur un site de contrefaçon
Vous pouvez supprimer mon compte car de toute façon je n'ai vraiment pas envie de revenir
Ce n’est pas le sujet…donnes juste la preuve que c’est l’acheteur qui t’a donné cette adresse … ou remboursePar contre lje ne suis pas un lapin de 6 semaines et la montre est bien partie en Allemagne
BS. If it really was you wouldn't be buying reps in the first place. What a lame excuse.une chose est sùre pour un petit retraité comme moi 350€ représente une somme car si j'avais les moyens j'achèterais des vraies montres et pas des contrefaçons
Really 75? Can any mod confirm this? I wanna see what a 75-year-old crook looks like.Dernière intervention de ma part après vous pourrez supprimer mon compte
Something like this I suspect…Really 75? Can any mod confirm this? I wanna see what a 75-year-old crook looks like.
BS. If it really was you wouldn't be buying reps in the first place. What a lame excuse.
Speak English you scamming fawkDernière intervention de ma part après vous pourrez supprimer mon compte