• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

NORWAY

Slowlex

Put Some Respect On My Name
DO NOT TRADE WITH ME
24/7/13
3,153
61
0
Noen som har noe til salgs?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

eddy77

Horology Curious
22/7/22
6
22
3
Hi there!

I have just joined the forum, live in Stavanger and read here that it is a bit problematic to find a replica friendly watchmaker locally.

I will gladly give you a hand on servicing/repair of your replicas, you can also check out my references at klokkerietreferansegruppe.

Dont hesitate to send me a PM if you have the need or would like to have a chat on what may be the culprit - or simply chat about watches - we share the same interest ;).

Mvh, Eddy
 

citypunk

Looking Around
28/9/22
2
0
1
Norway
Hi there!

I have just joined the forum, live in Stavanger and read here that it is a bit problematic to find a replica friendly watchmaker locally.

I will gladly give you a hand on servicing/repair of your replicas, you can also check out my references at klokkerietreferansegruppe.

Dont hesitate to send me a PM if you have the need or would like to have a chat on what may be the culprit - or simply chat about watches - we share the same interest ;).

Mvh, Eddy
Kjekt å vite for framtiden, hører fra meg når servicebehovet melder seg
 

eddy77

Horology Curious
22/7/22
6
22
3
Hi guys,

I have completed a service on a VR3185 for another forum member @relentless-pinguine , here I have left a summary of what has been done and the results. Please feel free to ask if you have any question or message him for references

 

relentless-pinguine

Known Member
Certified
18/2/20
124
80
28
Scandinavia
Utrolig flink og kunnskapsrik type. Har oppdatert meg hele veien via WhatsApp. Bestilt også en gen main spring på vegne av meg. Kan anbefale @eddy77 på det sterkeste! Kommer til å benytte meg av hans tjenester på alle mine klokker - både reps og gens. :cool:
 

wayfarer

You're Saying I Can Sell?
7/2/22
25
191
28
Norway
Hei!
Har en clean datejust 41 wimbledon og clean sub 41 1226610 kermit til salgs. Bor i Oslo. Pm meg.
 
  • Like
Reactions: Mrco

exilen

Renowned Member
12/11/18
924
42
28
interessert i å kjøpe franken Rolex DJ 41 / 36 eller Cartier Santos / tank om noen har!
 
  • Like
Reactions: Mrco

bolexrep

Horology Curious
30/8/20
6
0
1
Hei! Har noen erfaring med de nye tollreglene? Tolletaten kontakter jo Rolex direkte som igjen sender brev til mottaker. Kan man bli svartelistet hos AD av dette?
 

Mrco

Horology Curious
18/9/21
15
6
3
Hei! Har noen erfaring med de nye tollreglene? Tolletaten kontakter jo Rolex direkte som igjen sender brev til mottaker. Kan man bli svartelistet hos AD av dette?
ikke hørt at tolletaten kontakter Rolex 😅
Har du noe kilde å vise til?
 

pufflingduckling

Looking Around
25/11/22
3
0
1
Hei! Har noen erfaring med de nye tollreglene? Tolletaten kontakter jo Rolex direkte som igjen sender brev til mottaker. Kan man bli svartelistet hos AD av dette?
Er ikke det noe som skjer hvis du importerer for videresalg, ikke bare personlig bruk?
 

wayfarer

You're Saying I Can Sell?
7/2/22
25
191
28
Norway
Hei! Har noen erfaring med de nye tollreglene? Tolletaten kontakter jo Rolex direkte som igjen sender brev til mottaker. Kan man bli svartelistet hos AD av dette?
I værste fall blir klokken(e) beslaglagt og destruert. I de fleste tilfeller vil TD sende deg en ny gratis. Dette har aldri skjedd meg forøvrig.
 

exilen

Renowned Member
12/11/18
924
42
28
Har en franken arf dj 41 med gen eta, crystal, dw smooth bezel (den er akkurat nå byttet ut med fluted bezel) og vsf dial skal jeg vurderer å selge om noen er interesserte.

 

Charles_b

You're Saying I Can Sell?
30/8/20
56
7
8
Norway
Hei folkens,

Jeg har en samling VSF klokker som jeg vurderer å selge

Jeg bor i Oslo. Bare PM meg!

MVH
 
  • Like
Reactions: Mrco

bolexrep

Horology Curious
30/8/20
6
0
1
Er ikke det noe som skjer hvis du importerer for videresalg, ikke bare personlig bruk?
Nei nå blir alt tatt som jeg har forstått.
I værste fall blir klokken(e) beslaglagt og destruert. I de fleste tilfeller vil TD sende deg en ny gratis. Dette har aldri skjedd meg forøvrig.
Jeg tenkte mer på Rolex forhandlere i Norge. Mulig de får vite at du er «tatt» for import av falsk Rolex.