• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

NORWAY

Geonor

Renowned Member
Supporter
Certified
20/5/22
874
2,030
93
Norway
Tenkte jeg kunne slenge ut et par bilder her også av en klokke jeg lagde for en stund siden. Jeg køpte base klokka, en BP Explorer II 16570 Polar på RWI treffet i Praha i fjor.

Deretter hadde jeg et lagret søk inne på finn på 16570 og plutselig dukket det opp en genuine Rolex bezel for denne modellen som jeg snappet opp for å putte på denne.

Siden den kom med et DG3804 CHS urverk som bare tikket 21600 VPH bestilte jeg en VR3186 som er et kloneurverk som tikker korrekt på 28800 VPH.

Da trengte jeg også nye aftermarket visere som passet urverket som jeg fant på ebay og jeg måtte også tynne ut crown guards på innsiden og utsiden da disse er ganske fyldige rett ut av boksen på denne BP modellen.

Jeg hadde også en ARF LEC, no AR crystal i deleboksen min og jeg satt inn denne i stedet da BP glasset har en veldig diger laser etched crown.

Ikke til salgs forresten 😆

KlcoDE.jpeg

KY2ihS.jpeg
 

Jossé

Renowned Member
Supporter
Patron
Certified
13/8/23
546
1,860
93
The fjords
Tenkte jeg kunne slenge ut et par bilder her også av en klokke jeg lagde for en stund siden. Jeg køpte base klokka, en BP Explorer II 16570 Polar på RWI treffet i Praha i fjor.

Deretter hadde jeg et lagret søk inne på finn på 16570 og plutselig dukket det opp en genuine Rolex bezel for denne modellen som jeg snappet opp for å putte på denne.

Siden den kom med et DG3804 CHS urverk som bare tikket 21600 VPH bestilte jeg en VR3186 som er et kloneurverk som tikker korrekt på 28800 VPH.

Da trengte jeg også nye aftermarket visere som passet urverket som jeg fant på ebay og jeg måtte også tynne ut crown guards på innsiden og utsiden da disse er ganske fyldige rett ut av boksen på denne BP modellen.

Jeg hadde også en ARF LEC, no AR crystal i deleboksen min og jeg satt inn denne i stedet da BP glasset har en veldig diger laser etched crown.

Ikke til salgs forresten 😆

KlcoDE.jpeg

KY2ihS.jpeg
Lekker klokke :love: Sett meg på listen om du noen gang bestemmer deg for å selge!
 
  • Like
Reactions: Geonor

meechum

Horology Curious
13/2/24
10
6
3
Er ingen problem:) med EMS må jeg betale avgift. (50kr) ish per pakke.

Noen itr i:
VSF OP41 silver/gold VS3235?
Kjapt spørsmål om jeg kan; ish/cirka/omtrent/rundt/osv pleier tollklarering å ta, av erfaring?
 

meechum

Horology Curious
13/2/24
10
6
3
Hvis TDen har gjort alt riktig er det ikke noe tollklarering osv. Skal bare dukke opp på postkontoret. Ihvertfall sånn alle mine har kommet.
Skjønner! Pakken har ligget til tollklarering/importbehandling siden i går, satser på at de bare kjører den gjennom. Bestilte fra Steve/TOW tilfelle noen har erfaring med han til Norge :)
 

diamant

I'm Pretty Popular
Supporter
Certified
9/9/19
1,622
1,280
113
Skjønner! Pakken har ligget til tollklarering/importbehandling siden i går, satser på at de bare kjører den gjennom. Bestilte fra Steve/TOW tilfelle noen har erfaring med han til Norge :)
Den ligger som regel 1-2 dager etter min erfaring. Dette var EMS?
 
  • Like
Reactions: meechum

Jossé

Renowned Member
Supporter
Patron
Certified
13/8/23
546
1,860
93
The fjords
Skjønner! Pakken har ligget til tollklarering/importbehandling siden i går, satser på at de bare kjører den gjennom. Bestilte fra Steve/TOW tilfelle noen har erfaring med han til Norge :)
Her er min siste. Som regel slik alle ser ut for meg - med et tollgebyr på 80 kr. Men har også hatt et par som har lagt til tollbehandling i 4-5 dager så det varierer.

 
  • Like
Reactions: meechum

diamant

I'm Pretty Popular
Supporter
Certified
9/9/19
1,622
1,280
113
Noen itr i siste skrik VSF hulk?:) Den har nyeste ARF bracelet.