• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

@manoderoro actualités

Karbon74

Pika Factory
Patron
Certified
5/5/23
9,577
18,354
113
EU - Kalos Region
Happy Pokemon GIF

Bolduc Zogmar

Getting To Know The Place
13/8/12
89
53
18
Ah, OK. Merci pour ces bonnes nouvelles. J'espère que ces raisons personnelles ne sont pas trop graves pour lui.

• Like
Reactions: aphmars13

WatchN3RD

I supported. Doesn't make me an expert!
Gold Patron
24/7/18
515
580
93
Je ne sais pas comment j'ai trouvé ce fil et je ne parle même pas français. Mais j’ai suffisamment appris à l’école quand j’étais plus jeune pour en comprendre partiellement les points principaux.

Je suis très soulagée que tout aille bien ! Je peux dire que c'est un homme bon rien qu'à cause de son aide et du temps qu'il consacre à la création de messages aussi informatifs. Vous, messieurs, m'avez rendu nerveux ! Je pouvais comprendre entre 55 % et 100 % des commentaires, il y avait donc trop de marge d'erreur.

J'ai triché et utilisé Google pour écrire ceci, mais merci à tous d'avoir confirmé qu'il est toujours là et qu'il va bien!

Bolduc Zogmar

13/8/12
89
53
18
Je ne sais pas si tout va bien. Je l'espère pour lui. En revanche, je ne peux pas m'empêcher d'être inquiet pour ma no date. Je n'ai absolument aucune nouvelle. Je me demande si je la récupérerai un jour. Et je ne suis certainement pas le seul. Ceux qui sont en contact avec lui ne pourraient-ils pas lui demander au moins d'envoyer un signe de vie, genre "J'ai eu des problèmes, il me faut un peu de temps, mais rassurez-vous, je vous tiendrai bientôt au courant de l'avancement des choses", ou juste "coucou, je reviens vers vous un de ces quatre" ? Là, on se dit qu'on a perdu nos montres. Et j'ai failli lui envoyer des montres (gen) auxquelles je tiens beaucoup (c'est lui qui m'en a dissuadé).

• Like
Reactions: SuperRep

WatchN3RD

I supported. Doesn't make me an expert!
Gold Patron
24/7/18
515
580
93
Je ne sais pas si tout va bien. Je l'espère pour lui. En revanche, je ne peux pas m'empêcher d'être inquiet pour ma no date. Je n'ai absolument aucune nouvelle. Je me demande si je la récupérerai un jour. Et je ne suis certainement pas le seul. Ceux qui sont en contact avec lui ne pourraient-ils pas lui demander au moins d'envoyer un signe de vie, genre "J'ai eu des problèmes, il me faut un peu de temps, mais rassurez-vous, je vous tiendrai bientôt au courant de l'avancement des choses", ou juste "coucou, je reviens vers vous un de ces quatre" ? Là, on se dit qu'on a perdu nos montres. Et j'ai failli lui envoyer des montres (gen) auxquelles je tiens beaucoup (c'est lui qui m'en a dissuadé).
You sound very concerned for his health. I don't think anyone that helpful to strangers would do anything that dishonest. If he flat out stole your money, wish him health so you can track him down.
My point is, if he's actually in a bad situation, a fake watch isn't really much compared to a person's health.
Maybe I translated wrong, but dishonest people usually have a history of dishonesty. As a gambling man that relies primarily on statistics, I'm willing to wager that you'll be made whole if his health allows. I don't mean to sound overly rude. I'm just trying to give him the benefit of the doubt.

• Like
Reactions: Karbon74

Bolduc Zogmar

13/8/12
89
53
18
I don't imply he is dishonest, by all means. Proof is when I proposed to send him gens of much more value than the sub, he dissuaded me. I'm just worried about what's going on, and asking for a simple sign from him, even to say he had (have?) problems and come back to us as soon as possible. That's all. He was very nice in our exchanges and I sincerely hope nothing bad happened to him, health or whatever.

SuperRep

29/12/20
29
7
3
Sorry for writing in English, but he's also got a GMT master build on the go for me. Have heard nothing since February despite attempts to contact him. A little concerning...

manodeoro

Section Moderator
Patron
Certified
13/10/16
3,917
2,388
113
Hello ... I'fve posted some news here

I know all this may look really bad but I didn't fly away nor disappeared ... I've just been dealing for another (I hope it's the last for this year) shit rain.

aphmars13

Renowned Member
Supporter
Certified
4/10/22
791
1,237
93
South of France
I'm glad you're back, because life hasn't been kind to you. As you say about work, you'll bounce back and be able to devote yourself to your passion. The French Quarter really missed you. I've got lots of questions for you. 😂 And maybe some dials to ask you.

• Wow
Reactions: Karbon74