Hängt här snart i ett år men tänkte kolla runt lite på dom andra forumen, nån som har nån rekomendation på vilken som är bra. Det finns inte så många vad jag förstått men kul o höra vad ni andra tycker om dom...
Jag gillar RG, schysst forum där det för det mesta är ett vänligt tonläge. Gör en presentation i nykomlings tråden och få ett hjärtligt välkommen.
Wrist-check.com "WC" är en fin källa för tämligen seriösa Panerai byggen, massor av sinnessjuka franken byggen och dylikt. RWG replica-watch-guide är fin fin också.
RepGeek har haft rätt mycket strul med sin site så därför det kan ta lite tid och att dom har sitt hem här hos oss till och från
@hado, är det en noob eller H-factory 111M?
Har en fin 177M men funderar på en polerad, men samtidigt
väldigt sugen på ett mastodont vintage bygge...
Så många sköna alternativ
Haha nej nej det är en bild bara som jag hitta på nätet.. Han på bilden är en känd diamantföräljare i Usa. Gubbar ! Jag behöver hjälp med att välja klocka. Min första rolex rep ska jag inhandla nu men är osäker på vilken jag ska välja??? Antingen Sea-Dweller DEEPSEA 116600 V7 A2836 eller Pro Hunter GMT Master ?Ceramic-Asian2836 och av vilken försäljare i så fall ??? Har rätt så smala handleder också om det skulle påverka valet?
Jajamen ! Har precis nu beställt en Pro Hunter GMT Master ?Ceramic-Asian2836 från marvellous replica. Ska uppdatera med bilder när jag har fått den.. Tack för tipset !
GMT IIc är riktigt fin
Lär inte bli missnöjd!
Lite AR jobb och ny lume massa på urtavlan från Uwe/fine dd när du vill uppgradera den så har du en fantastiskt fin klocka.