• The finalists in the Mod OTY have been chosen, please go vote in the finals: https://forum.replica-watch.info/threads/2024-moderator-of-the-year-final-poll.11004158/
  • It's our birthday and YOU get the gifts! Eight giveaways including six watches that you can enter for free! https://forum.replica-watch.info/forums/raffles-contests-and-giveaways.58/

• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

SWEDEN

Akilles

Lord Commander
Certified
11/6/17
1,331
1,789
113
The North
Tycker ni lev.tiderna är så långa? Har beställt en gäng från både Intime och Jtime det senaste. Har fått QC inom 7-10 dagar och ca 10 dagars leverans. Inte så farligt. Kanske att VSF har lite fullt upp just nu om de ens tillverkar. Annars säljs en hel del här på forumet i EU. Där har vi ibland riktigt korta leveranstider typ 3 dagar. Snabbare än vad Postnord lyckas med inrikes lol.

Tompa

Respected Member
Supporter
Certified
7/12/18
4,449
7,804
113
Sweden
Håller med. Senaste köp från jtime tog 7dagar att få hem från att dom skickade. Det är inte farligt alls tycker jag iaf

Skickat från min iPhone med Tapatalk

• Like
Reactions: Akilles

Seventhfool

Known Member
9/2/12
126
12
18
Sverige, Malmö

På samma gång, någon som hjar tips på urmakare som jobbar med replicor i SWE?

d1mner

Do not accept unsolicited offers
4/1/22
1
0
0
Har någon haft problem med att paket har fastnat i tullen om man har beställt med triangular shipping via Jtime?

Tompa

Respected Member
Supporter
Certified
7/12/18
4,449
7,804
113
Sweden
Bumpar denna utifall det finns några svenskar här inne

Granater123

Active Member
29/6/23
259
158
43
Scandinavia
Känner nån till urmakare som jobbar på reps? Eller om nån av er kan göra enklare service? Inga svåra urverk om jag förstått det rätt men kanske krävs mer expertis än vad jag tror… ;)

calamityjane

Known Member
Supporter
30/12/23
159
404
63
Sweden
We are not allowed to write in Swedish. I have previously been reprimanded for that, two weeks ago when I greeted a newcomer. If we are going to continue talking, we will use English. It's nice that we are waking up and maybe can have some joy as Swedish team members.🙂 Our common problem in Sweden is finding a genuine repairman who can fix our replicas.

Last edited:
  • Like
Reactions: champagnesky

champagnesky

Renowned Member
28/10/12
507
20
18
We are not allowed to write in Swedish. I have previously been reprimanded for that, two weeks ago when I greeted a newcomer. If we are going to continue talking, we will use English. It's nice that we are waking up and maybe can have some joy as Swedish team members.🙂 Our common problem in Sweden is finding a genuine repairman who can fix our replicas.
Yeah, unfortunately there aren’t any.