Décidement, je les cumule ! :angry:
Après mon colis perdu, mais en cours avec sead, j'ai vendu une FM à jonnyboy40 (http://forum.replica-watch.info/vb/member.php?u=28786) le 26/08 qui est arrivé en UK le 28/08...et surprise ce jour, il annule le paiement paypal sans MP, ni mail ou quoique ce soit.
J'ai juste reçu le mail de pp ci-dessous :
-----------
Bonjour xxxxxxxxx,
Transaction date: 26 aoû 2012
Transaction amount: €95,00 EUR
Buyer's email: [email protected]
Buyer's name: Jon Page
Your transaction ID: 99A5xxxxxxxxx71W
Your buyer or your buyer’s bank requested a payment reversal for this transaction. As this payment was not covered under PayPal Seller Protection, it was deducted from your PayPal balance.
If a transaction is eligible for PayPal Seller protection it will be marked as “Eligible†or “Partially Eligible†on your Transaction Details page. To learn more PayPal Seller Protection, click “Legal Agreements†at the bottom of any PayPal webpage and then click “User Agreement.â€
We are truly sorry for the problems you have experienced.
Cordialement,
PayPal
--------------------------
Et effectivement la somme apparait bien au débit de mon compte paypal !
Ai-je un moyen de contrecarrer ça, car ça me parait un peu facile tout de même de payer un truc, le recevoir et reprendre ses sous derrière !! :frusty:
Merci d'avance.
Après mon colis perdu, mais en cours avec sead, j'ai vendu une FM à jonnyboy40 (http://forum.replica-watch.info/vb/member.php?u=28786) le 26/08 qui est arrivé en UK le 28/08...et surprise ce jour, il annule le paiement paypal sans MP, ni mail ou quoique ce soit.
J'ai juste reçu le mail de pp ci-dessous :
-----------
Bonjour xxxxxxxxx,
Transaction date: 26 aoû 2012
Transaction amount: €95,00 EUR
Buyer's email: [email protected]
Buyer's name: Jon Page
Your transaction ID: 99A5xxxxxxxxx71W
Your buyer or your buyer’s bank requested a payment reversal for this transaction. As this payment was not covered under PayPal Seller Protection, it was deducted from your PayPal balance.
If a transaction is eligible for PayPal Seller protection it will be marked as “Eligible†or “Partially Eligible†on your Transaction Details page. To learn more PayPal Seller Protection, click “Legal Agreements†at the bottom of any PayPal webpage and then click “User Agreement.â€
We are truly sorry for the problems you have experienced.
Cordialement,
PayPal
--------------------------
Et effectivement la somme apparait bien au débit de mon compte paypal !
Ai-je un moyen de contrecarrer ça, car ça me parait un peu facile tout de même de payer un truc, le recevoir et reprendre ses sous derrière !! :frusty:
Merci d'avance.