• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

Netherlands/holland

Klikklak

Do not accept unsolicited offers
13/6/13
3
0
0
Dag land genoten! :thumbsup:

Ik ben een noobie op dit forum en ben al begonnen met inlezen. Toch nog best lastig in het engels...:whistle:
Ik ben nu in het bezit van een rep Rolex yacht(clown)master 2 white gold en een GMT master 2 gold met groene dial. Deze klokjes heb ik besteld bij een site (P*rfectwatch*s.hk) waar de kwaliteit niet is om over naar huis te schrijven.
Uiteindelijk hier gekomen en Puretime afgespeurd. Ben van plan om de Chopard luc lunar one, IWC Portuguese en twijfel nog om een Submariner te bestellen (116610 of 16610). Ik ben namelijk nog niet zeker of ik voor een echte rolex zal sparen of dat ik een mooie rep ga bestellen. Tevens heb ik nu een gen Omega seamaster chrono 300m 18k :cheer:

Groet Klikklak

casdeneger

Getting To Know The Place
30/3/13
34
0
0
Netherlands
Niet zo heel veel Nederlanders die hier iets te posten :eek:hwell:.
Ik heb inmiddels een Pam177 in mijn bezit en ben aan het rondkijken voor een Rolex 5512/5513 of 5514 (liefst al gemod aangezien ik daar zelf geen ervaring mee heb). Erg tevreden over de kwaliteit trouwens van mijn rep!:matty:

japie007

Known Member
20/6/14
119
0
0
Weer Nederlander erbij hiero!

Gister m'n eerste Rep besteld. Over shipping gesproken, heb op aanraden toch maar via de UK laten bezorgen door Sead.
IWC Top Gun is momenteel nog onderweg dus nog even afwachten.

Cats

Getting To Know The Place
2/2/07
53
0
0
Slim ik doe niks rechtstreeks meer want mijn naam en adres Is bekend bij de douane.

Send with Sony Experia Z using Tapatalk Pro

maxterdam

28/7/14
2
0
0
Mannen (geen vrouwen hier neem ik aan?),

Ik heb de afgelopen jaren verschillende reps gekocht via perfect clones (de echte), Trevor en Silix. Over het algemeen altijd goede ervaringen.

Bij Perfect Clones heb je een aantal modellen met FREE SHIPPING, geen idee hoe die verzonden worden. Ik denk gewoon via REG AIR MAIL. Vroeger kon je bij perfect clones ook kiezen voor deze goedkope verzendoptie. Nu is het 45 USD (voor ik meen DHL etc.). Het rare is ze vermelden op hun site dat het in het sommige gevallen via REG AIR MAIL gaat omdat dat veiliger zou zijn. Maar je hebt niet de optie meer om voor deze goedkopere methode te kiezen (het lijkt er dus op dat ze dan 29 USD in hun zak steken).

Trevor heeft zijn horloges zelfs gratis aan mij verzonden. En hij heeft ook goede prijzen.

Silix ben / was ik ook zeer tevreden over. Behalve nu...

Ooit heb ik een horloge bij hun besteld en gekozen voor de dure verzendoptie (ik denk DHL). Het duurde lang dus ik informeerde. Ze zeiden ja we hebben het verstuurd met REG AIR MAIL want dat is veiliger... Ik dacht oké, steek die extra winst maar in je zak en heb er verder geen punt van gemaakt. Is ook alweer een jaar of 6 geleden.

Een maand geleden heb ik een horloge besteld bij SILIX ook via REG AIR MAIL. Had 'm binnen twee weken. Mooi horloge, 100% tevreden.

Nu wil ik weer een horloge bestellen. Maar nu zeggen ze, ja je kunt beter voor DHL kiezen want dat is veiliger!!! Dus haaks op hun verhaal van vroeger.

Ook heb ik een horloge bij Perfect Clones besteld onlangs. Was twee maanden onderweg!!! En helaas was er iets mis mee. Heb 'm teruggestuurd maar tot op heden nog geen nieuw horloge. Bij Perfect Clones heb je ook een via UK shipping methode, maar het horloge wat ik besteld had was ook weer een Free Shipping model, dus ik denk dat ie dan gewoon uit China komt rechtstreeks.

Mijn interesse gaat overigens alleen uit naar Rolex Sea-Dwellers en Submariners in hun verschillende uitvoeringen. Heb wel ooit een mooie IWC gekocht die ik nog steeds bezit.

Vroeger kocht ik altijd de SWISS ETA versies, maar heb een keer een 'vuil' uurwerk gehad. Dure schoonmaakkosten en daarna alsnog kapot. Tweede exemplaar idem dito. Heb nu ook modellen met het goedkoopste uurwerk en die lopen perfect, zelfs na 6 jaar. Dus er is volgens mij geen peil op te trekken op het uurwerk dat er (daadwerkelijk?) inzit.

Tot zover mijn ervaringen...

maxterdam

28/7/14
2
0
0
Oke, wilde nog toevoegen dat ik mijn tweede bestelling nu via DHL binnenkreeg. Kon daarbovenop ook nog even 35,62 euro belasting aftikken. Betekent dat ik voor hetzelfde horloge bij dezelfde dealer een paar weken later ongeveer het dubbele kwijt was. Dus wees voorbereid!

Horlogeman

Active Member
DO NOT TRADE WITH ME
9/5/14
461
0
0
Oke, wilde nog toevoegen dat ik mijn tweede bestelling nu via DHL binnenkreeg. Kon daarbovenop ook nog even 35,62 euro belasting aftikken. Betekent dat ik voor hetzelfde horloge bij dezelfde dealer een paar weken later ongeveer het dubbele kwijt was. Dus wees voorbereid!

Die belasting komt me bekend voor, de laatste tijd krijg ik dat ook steeds. Heb het in de afgelopen 4 maanden 3x gehad met DHL waarvan 2x een zending van Michelle. Volgens mij wordt dat bepaald in China en niet hier? Daarbij denk ik (kan het fout hebben) dat het pakket dan wel gemakkelijk langs de douane hier gaat, want er is al belasting over betaald.... Of zit ik dan totaal fout?

DR3M3L

TECHMIN
Advisor
27/10/14
4,787
130
63
Die belasting komt me bekend voor, de laatste tijd krijg ik dat ook steeds. Heb het in de afgelopen 4 maanden 3x gehad met DHL waarvan 2x een zending van Michelle. Volgens mij wordt dat bepaald in China en niet hier? Daarbij denk ik (kan het fout hebben) dat het pakket dan wel gemakkelijk langs de douane hier gaat, want er is al belasting over betaald.... Of zit ik dan totaal fout?

Die kosten worden hier berekenden zijn inklaringskosten. DHL doet het standaard om problemen te voorkomen, en dus gebruik ik nooit DHL/FedEX/TNT Express. EMS heb je ook altijd een grotere kans op inklaringskosten, maar daar gaat het vaak nog goed. De Airmail blijft gewoon nog altijd de beste optie ;)

Horlogeman

Active Member
DO NOT TRADE WITH ME
9/5/14
461
0
0
Die kosten worden hier berekenden zijn inklaringskosten. DHL doet het standaard om problemen te voorkomen, en dus gebruik ik nooit DHL/FedEX/TNT Express. EMS heb je ook altijd een grotere kans op inklaringskosten, maar daar gaat het vaak nog goed. De Airmail blijft gewoon nog altijd de beste optie ;)
Je hebt gelijk Joran, EMS gebruikte ik voorheen voor een tussendepot in Engeland dat ging echt altijd supersnel. Was sneller in de UK dan vanaf UK naar Nederland dat duurde vaak het langst hahaha.

Echter duurt airmail zo lang en niet alle verkopers zijn er erg happig op. Ik werk nu wel veel met DHL en moet zeggen dat het wel goed verloopt tot nu toe rare is als ik een ander verzendadres op geef ik nog geen tax heb hoeven te betalen. Misschien toeval of....

erwinner

15/11/14
1
0
0
Hi mannen... Ik ben mezelf een jaar of 8-9 geleden ook flink te buiten gegaan met allerlei leuke aankopen uit het verre Oosten maar ben een paar jaar geleden vooral de overgebleven 6 klokjes uit de winder gaan dragen. Nu zit daar al een jaar of 2 een supermooie Slevin tussen met high quality mods zoals double-AR op het saffierglas, een correcte datum schijf maar bovenal superlume op de inwendige dive ring. Helaas alleen is de asian 7750 motor overleden / vastgelopen en ik heb slechte ervaringen met de horlogemaker hier in Baarn.

Wie heeft er een tip voor een betrouwbare en betaalbare horlogemaker hier in NL die wel overweg weet met een Rep?

Sent from my iPhone using Tapatalk

spacerpower

Banned member, the goat does not approve
Banned
14/5/14
99
0
0
En nog n dutchi erbij.

Sent from my iPhone using Tapatalk

gijs123

21/1/15
4
0
0
Ik ben opzoek naar een dealer waar ik een horloge kan bestellen en ik zeker weet dat ie aankomt.

DR3M3L

TECHMIN
Advisor
27/10/14
4,787
130
63
Ik ben opzoek naar een dealer waar ik een horloge kan bestellen en ik zeker weet dat ie aankomt.

Geef MR een kans, Marvellous Replica. Hij heeft een policy die vervanging bied op moment dat het horloge niet aankomt.