• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

Gmt II with HONT pictures

MEYER8888

Renowned Member
19/9/07
965
3
18
Hello all
receive today
bought buy Hont, order friday, receive today. very great man!
olympic games inclusive
I has before the Chs
but no more please, i order this time the Ics and swiss eta and she work! great. fair price great communication, Hont is definitively a trust dealer for me
look bigger as my SD, ceramic are great
i never hesitate to swimm with my SD, what do you mean for the GMT???
thanks for looking
sylvain
DSCF2642.jpg

DSCF2645.jpg

DSCF2646.jpg

DSCF2650.jpg

DSCF2654.jpg

DSCF2655.jpg

DSCF2668.jpg

DSCF2667.jpg

DSCF2658.jpg
 

swissaddict

Renowned Member
6/3/08
968
3
0
C'est une belle montre, Sylvain! Et vos photos sont excellentes!! :D ...je souhaite que je pourrais faire des photos comme le votre. Et bon choix de revendeur, aussi 8)
 

MEYER8888

Renowned Member
19/9/07
965
3
18
swissaddict said:
C'est une belle montre, Sylvain! Et vos photos sont excellentes!! :D ...je souhaite que je pourrais faire des photos comme le votre. Et bon choix de revendeur, aussi 8)


and me i wish speak english so good as your french one day!
merci mon ami
 

swissaddict

Renowned Member
6/3/08
968
3
0
MEYER8888 said:
swissaddict said:
C'est une belle montre, Sylvain! Et vos photos sont excellentes!! :D ...je souhaite que je pourrais faire des photos comme le votre. Et bon choix de revendeur, aussi 8)


and me i wish speak english so good as your french one day!
merci mon ami
hehe... j'ai oublie les la plupart de ce que j'ai appris dans l'universite, mais je me rappelle quelques mots de francais... j'espere que vous pardonnerez mes erreurs..

appreciez le GMTII et montrez svp plus de votre photographie!! :)
 

TA8088

SCAMMER
DO NOT TRADE WITH ME
INMATE
28/10/07
1,766
33
48
Great shots of the GMT-IIC! Enjoy it. It's on my list of reps that I must get even though I'm downsizing.
 

seventhexile

I'm Pretty Popular
7/7/08
2,134
1
0
swissaddict said:
MEYER8888 said:
swissaddict said:
C'est une belle montre, Sylvain! Et vos photos sont excellentes!! :D ...je souhaite que je pourrais faire des photos comme le votre. Et bon choix de revendeur, aussi 8)


and me i wish speak english so good as your french one day!
merci mon ami
hehe... j'ai oublie les la plupart de ce que j'ai appris dans l'universite, mais je me rappelle quelques mots de francais... j'espere que vous pardonnerez mes erreurs..

appreciez le GMTII et montrez svp plus de votre photographie!! :)


Je ne sais pas ce qui votre........ !
omg.
Je parle français.....très mauvais
Ceci se produit seulement après boire lourd !

-Ex
 

MEYER8888

Renowned Member
19/9/07
965
3
18
seventhexile your french is not so bad, no so perfect too 8)
thanks all for kind words
 

piratedzeus

I'm Pretty Popular
17/12/06
2,504
1
0
Salut Meyer,


le GMT II est très joli :lol: ICS sûre est la choice correcte. J'aime la France - Lacanau Océan, Paris - mais mon francais va mauvaise chaque année :(

:lol: :lol: :lol:

Nice pics, hont sounds better from day to day !

Thanks!
 

horologie_unitas

Put Some Respect On My Name
3/12/06
5,148
3
0
no doubt...good looking watch.

i wonder if the GMT movement is reliable.....experiences yet ?
 

MEYER8888

Renowned Member
19/9/07
965
3
18
piratedzeus said:
Salut Meyer,


le GMT II est très joli :lol: ICS sûre est la choice correcte. J'aime la France - Lacanau Océan, Paris - mais mon francais va mauvaise chaque année :(

:lol: :lol: :lol:

Nice pics, hont sounds better from day to day !

Thanks!

ohh a lot of answer in french, congrats boy! french is really difficult! i know lacanau you re right is fantastic

Is it the same gmt as the navi world for exemple in this ics? gmt hand made one revolution per day to dial or two rounds?
thanks all
 

Importr

I'm Pretty Popular
Supporter
Certified
23/10/06
1,798
441
83
That is one nice watch, the bezel insert looks very good. Enjoy!!
 

guru

Advisor
Advisor
30/9/06
11,647
1,242
113
hey friend Meyer,
you got another nice watch, congrats
 

Germano

Horology Curious
3/5/09
22
0
0
Bonjour a tous.
Petit nouveau ici, je souhaite passé a l'action avec l'achat d'une rolex submariner et une petite j12 pour mon épouse, après quelque recherches j'ai mis la main sur le site de hont mais je ne sais pas comment prendre contacte avec lui et comment cela ce passe. ci tu avais la gentillesse de bien vouloir me guidé merci sylvain. je suis du coté de Paris bye
 

Spirit

Rolex Connoisseur
25/8/06
3,625
51
0

Belles photos, mate!

... Je spécialement comme les coups de feu avec le GMT sur les pierres! Il a vraiment une belle arrière-plan de la scène, et la montre est super! J'espère que vous appréciez le plus, et bienvenue à la "GMT céramique Club"!

À la vôtre,
Spirit.


PS>> Google Languages FTW.. But I guess it´s all wrong there... lol!
 

sta_chiu

You're Saying I Can Sell?
29/6/09
71
0
0
even though i used to live in Canada, but I can't speak French. Shame on me.

I have a gen GMT II, as I am so inexperienced, at first I really couldn't tell the difference except for one. The middle link (shinny part) on the clasp seems a little bit strange. But that just me, it is a fine watch afterall.

Enjoy it!