No you don't. You've been here long enough to know the rules and how this place works, no?staff edit: Follow the rules, all sales are to be done through the m2m section, not backdoor.
Posten pleier å fungere godt. Usikker på om PostNord kan brukes til å sende til utlandet, men vi har jo også PostNord her i Norge.vad brukar ni använda för att skicka klockor utomlands ? I Sverige har vi ju PostNord som är bra billigt enkelt. Typ 170kr för att skicka varsomhelst i en kartong.
Vad använder ni här i Norge?
Hadde jeg vært deg, siden du uansett skal sende noe 'uten verdi'* - så hadde jeg bare sendt det som brevpost med sporing, koster deg 130kr + en bobleplast konvolutt. Er dog ikke forsikring på denne, men sporing, som gjør posten pliktig til å sjekke opp, hvis noe skulle skje. Har selv tilgode å miste noe via posten, det har faktisk aldri skjedd *bank i bordet*!Tenker å selge et par klokker. Har et spørsmål til dere med litt erfaring, fungerer Posten fint for sending til utlandet (Ikke noe lenger enn EU)? Eventuelt hvilken fraktmåte fra dem er å anbefale/tips og råd?
Vil bare være godt preppa får å gjøre det mest mulig smooth for meg og eventuell kjøper![]()
Hade jag fått min klocka i ett brev kuvert med bubbelplast vilket jag fick en gång då blir jag riktigt irriterad. Det är inte ok i min mening och läser du även RWIs regler så ifall något skulle hänt med klockan så är det du som får stå för det pga för dåligt packat.Hadde jeg vært deg, siden du uansett skal sende noe 'uten verdi'* - så hadde jeg bare sendt det som brevpost med sporing, koster deg 130kr + en bobleplast konvolutt. Er dog ikke forsikring på denne, men sporing, som gjør posten pliktig til å sjekke opp, hvis noe skulle skje. Har selv tilgode å miste noe via posten, det har faktisk aldri skjedd *bank i bordet*!
* Med 'uten verdi' mener jeg i tilfellet pakken skulle blitt stopped av tollen, da blir den jo tatt uansett. Brevpost er annerledes, de sjekkes vanligvis ikke, i alle fall ikke her i Norge (i samme grad som pakker).
Si forøvrig ifra når du legge ut, kanskje det er noe av interesse der!![]()