• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

First time EVER buying a Replica

puretime

Trusted Dealer
Trusted Dealer
16/3/06
13,967
4,618
113
Hope everything goes smoothly. I guess you are excited and can't fall asleep, lol
 
  • Like
Reactions: kryckan13

kryckan13

Renowned Member
25/6/17
519
302
63
Sweden
DHL EXPRESS ********** från PARCEL FROM HK är planerad att levereras torsdag apr 11 2019 08:00-17:00. Välj en DHL Service Point eller andra leveransalternativ.

FAN VA SNABBT!!! Wohoooooo!!!

Gött! Lägg upp bilder när du fått den./Great! Post pictures when it has arrived.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

Nashiey

Active Member
10/3/19
409
141
43
Sweden
Hope everything goes smoothly. I guess you are excited and can't fall asleep, lol

No i sureley can not!!! Really look forward to seeing the watch and amazed if the watch arrives this week. DHL say it due to deliver tomorrow!!! :D
 

Nashiey

Active Member
10/3/19
409
141
43
Sweden

Vad ska jag säga... WOW! Puretime har varit fantastiska! Gjorde beställningen för endast 2v sen typ!!! :)

Klockan ser fantastisk ut men eftersom jag har Gen i länk så valde jag Nato på den här! :)
Den ser fantastisk ut, färgen är klockren, bezeln är helt perfekt utan något spel över huvudtaget!
Men det finns en sak som inte är så bra... Jag är så sjukt nöjd med allt så jag tror jag är fast i den här hobbyn! :D

Vill ni veta mer så säg bara till!

English:
Were du I start... WOW! Puretime are amazing and gave me an amazing experience for my first Rep Watch! I only did the order 2 weeks ago!

The watch looks amazing and the bracelet looks great but I already have a Gen with Gloss Dial in bracelet so I chose NATO on this.
The colors are great, the bezel is perfect with no play at all :D

But im scared that because I’ve had such an amazing experience that I’m going to spend a fortune on this hobby :)

If there is anything you guys want to know just write!
 

kryckan13

Renowned Member
25/6/17
519
302
63
Sweden
Riktigt snyggt och somrigt med natoarmbandet. Grattis till köpet! Hoppas att den motsvarar dina förväntningar även funktionsmässigt.
 

kryckan13

Renowned Member
25/6/17
519
302
63
Sweden
Det troligaste är att den funkar hur bra som helst fast tidshållningen sällan/aldrig är lika bra som hos äkta, schweiziska, kronometercertifierade urverk.

Själv har jag haft en väldig otur med de asiatiska klonurverken, så de flesta replikor jag äger har numera schweiziska ETA-verk i stället för de ursprungliga kinesiska urverken.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 
Last edited:

puretime

Trusted Dealer
Trusted Dealer
16/3/06
13,967
4,618
113
Wow, nice shots.It looks great! I am so glad you have well recieved it :) Hope we can hear from you soon for new oders in near future, haha:p
 

zanf

Looking Around
31/12/15
2
0
1
Sjukt snygg klocka, ska testa beställa från puretime pga av detta inlägget ????
 

puretime

Trusted Dealer
Trusted Dealer
16/3/06
13,967
4,618
113
Thank you so much. Wish we can build a long term of business relationship
 

Jka

Horology Curious
15/7/18
8
5
0
Sweden
Ser sjukt nice ut! Kul med flera svenskar. Just denna jag är intresserad av också :)
Då vet jag att det fungerar med beställningar från Puretime till Sverige.

Same watch i am targeting, and nice to see shipping going smooth to sweden.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Nashiey

Nashiey

Active Member
10/3/19
409
141
43
Sweden
Ser sjukt nice ut! Kul med flera svenskar. Just denna jag är intresserad av också :)
Då vet jag att det fungerar med beställningar från Puretime till Sverige.

Same watch i am targeting, and nice to see shipping going smooth to sweden.

Jajamen! Håll oss uppdaterade!
 

blomen

You're Saying I Can Sell?
Supporter
Certified
14/6/16
69
11
8
EU
Grymt kul med fler svenskar. Jag lade en beställning idag på en klocka från PT. Jag hoppas verkligen på samma fina upplevelse som dig :)

Placed an order today. Glad to hear about the shipping to Sweden working well. Looking forward to receiving my Breitling Avenger :)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Nashiey

puretime

Trusted Dealer
Trusted Dealer
16/3/06
13,967
4,618
113
Grymt kul med fler svenskar. Jag lade en beställning idag på en klocka från PT. Jag hoppas verkligen på samma fina upplevelse som dig :)

Placed an order today. Glad to hear about the shipping to Sweden working well. Looking forward to receiving my Breitling Avenger :)

Thanks for your order. We will process the order ASAP when we return from holidays