45 op 1 is een goede score. Triangle shipment is een goede en veilige optie. Kosten zijn iets hoger maar als je door het proces van bestellen en QC heen bent, will je ook gewoon de klok krijgen waar je voor gekozen hebt dus dan zijn de iets hogere kosten het waard denk ik.
Qua dealers zijn
PureTime Watches International,
InTime Watches (TD's) en
TrustyTime (geen TD) de grootste, hebben alle drie een website met foto's, video's en veel info. Omdat ze de grootste zijn hebben ze soms reps op voorraad en is het bestel proces snel. Ik heb zelf nog nooit bij ze besteld maar hoor over het algemeen goede verhalen. Zelf bestel ik bij Lucy
Truetime168 en
Mr. TimeZone (geschorst als TD). Je kan meer over de TD's en ervaring lezen in de sectie:
Trusted Rep Dealers
Het is doorslaggevend wat je belangrijk vind in je keuze voor een TD. Ik bestel bij Lucy omdat ze erg nauwkeurig is maar de keerzeide is dat ze HEEL ERG traag is en niet erg sterk qua communicatie maar daarintegen highly trusted en levert goede kwaliteit en afterservice. Als je gedult hebt en langer wachten niet erg vind dan is ze een goede keuze. Ze heeft geen website dus je stuurt haar gewoon een link van je gewenste rep by email. Afgezien van haar snelheid heeft ze veel vaste klanten.
Ik koop bij Mr. timeZone omdat Francis horloges levert tegen wholesale prijzen. Service is daarbij ook anders en als je horloge kwijt raakt onderweg heb je pech, of als er iets aan de hand is nadat je horloge is aangekomen. Je moet je afvragen of je een horloge zou terugsturen of heb je een lokaal een horloge maker die je reps onderhoud en serviced. Als je al 45 res hebt, lijkt me dat wel.
MTZ is geen TD meer hier omdat hij het afgelopen jaar wat problemen heeft gehad. Het forum bied je daarom geen bescheming meer als je bij hem koopt.
Hoop je zo een beetje op weg te hebben geholpen. Mocht je meer details willen dan kan je me ook een PB sturen.