• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

Netherlands/holland

Bolleke

Horology Curious
9/2/15
11
0
0
Ben ook nieuw en rond aan het kijken waar je het best kan bestellen dus alle tips welkom.
 

Bart Bever

Active Member
8/2/13
394
52
28
Belgium
Goeienavond horlogevrienden,
iemand van jullie een goed adresje in Belgie of Nederland waar ik terecht kan voor een service (kuisen + regelen) van de horloges?

Groeten uit Belgie!
 

Kromatic

Looking Around
4/6/15
3
0
0
Goedemiddag landgenoten! Ik zoek net als vele andere een horlogemaker die overweg kan met de replica's. Iemand enig idee?
 

nlwatchrepair

You're Saying I Can Sell?
2/6/23
40
11
8
EU
4 jaar later, nog geen nieuws. Geduld is een schone zaak...
Als iemand een goed adres is Nederland weet die nog klanten zoekt...graag.
 

hendric

The art of time
Supporter
Certified
18/10/19
170
95
28
Europe
4 jaar later, nog geen nieuws. Geduld is een schone zaak...
Als iemand een goed adres is Nederland weet die nog klanten zoekt...graag.
Jungens in Amsterdam repareert replica's. Sympathieke kerel. Wel vaak wachttijd van minimaal 2 weken voordat je aan de beurt bent.
Ik zei laatst tegen hem dat ik wel wil aanbetalen als hij me dan een seintje geeft als ik aan de beurt ben maar dat doet hij helaas niet. Dus ik moet 2 weken m'n horloge missen die dan ligt te wachten tot hij aan de beurt is...
 

hendric

The art of time
Supporter
Certified
18/10/19
170
95
28
Europe
Naast Jungens, is Olly999 (hier op rwi) ook een Nederlandse horlogemaker in de Randstad.
 

nlwatchrepair

You're Saying I Can Sell?
2/6/23
40
11
8
EU
Jungens in Amsterdam repareert replica's. Sympathieke kerel. Wel vaak wachttijd van minimaal 2 weken voordat je aan de beurt bent.
Ik zei laatst tegen hem dat ik wel wil aanbetalen als hij me dan een seintje geeft als ik aan de beurt ben maar dat doet hij helaas niet. Dus ik moet 2 weken m'n horloge missen die dan ligt te wachten tot hij aan de beurt is...
Bedankt voor de tip! Fijn dat er na 4 jaar toch weer wat actie is aan de Hollandse kant van het forum :)
 

nlwatchrepair

You're Saying I Can Sell?
2/6/23
40
11
8
EU
Naast Jungens, is Olly999 (hier op rwi) ook een Nederlandse horlogemaker in de Randstad.
Top! Bedankt. Ik wacht op een Seamaster 300m blauw van Sead. Is verzonden uit China. Zal wel ff duren. Hopelijk heb ik niet snel n horlogemaker nodig, maar de kans is natuurlijk groot dat er n keer iets aan mankeert.
 

nlwatchrepair

You're Saying I Can Sell?
2/6/23
40
11
8
EU