• Tired of adverts on RWI? - Subscribe by clicking HERE and PMing Trailboss for instructions and they will magically go away!

New member from Denmark, court the disease “Replica-dreaming”

BladeRed

Horology Curious
2/4/21
12
3
3
Thanks for letting me in here. It seems so hard to find the right suppliers for quality watches true to the original beauty. This place helps.
 
Last edited:

P..DR..D

KING OF LINKS
Staff member
Moderator Sales
Certified
12/1/21
20,799
19,354
113
Éire
Welcome aboard & have fun.

I'd recommend all the stickied threads in the new members area before venturing into the main forum, well worth a read & while a good bit to digest, it'll stand to you.

Enjoy
 

Fjenden

Horology Curious
20/4/21
11
2
0
Scandinavia
Ciao BladeRed, Also a dane here and also entered the forum in April 2021 :D Har du haft held til at finde noget godt? og hvad tænker du om told og skat, med den risiko vi har.
 
  • Like
Reactions: BladeRed

Horace Derwent

Known Member
17/6/10
162
103
0
Welcome here, i went to Copenhagen years ago....lovely city!

Remember: this hobby can became ab obsession :), a nice one of course !
 
  • Like
Reactions: BladeRed

BladeRed

Horology Curious
2/4/21
12
3
3
Ciao BladeRed, Also a dane here and also entered the forum in April 2021 :D Har du haft held til at finde noget godt? og hvad tænker du om told og skat, med den risiko vi har.
Hey. Nej, syntes det er et svært område at begynde på, og vores toldere er jo nidkære. Ved ikke om muligheden for at få det igennem england hjælper nu de er ude af eu. Men vakler, det er mange penge for replica ure, og jeg får mere lyst til at have de ægte, men det her jeg ikke råd til.
 

Fjenden

Horology Curious
20/4/21
11
2
0
Scandinavia
Helt enig, jeg tror også bare man skal begynde at sparre sammen til et ægte. Men helt ærligt, jeg tror chancen for den bliver stoppet fra Kina er mindre end hvis den kommer fra England.. Tolderne er meget nidkære. :D
 

MaTo

Looking Around
22/4/21
1
0
0
Denmark
Havde lige håbet at jeg ville finde ligesindede danskere herinde, som havde erfaring med at hente ure hjem fra Kina.